ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


ביונסה זוכה, קנייה ווסט מתפרע
ביונסה זכתה בפרס "קליפ השנה" בטקס פרסי אמ.טי.וי שכלל מחווה למייקל ג'קסון ומיני שערוריה מתוצרת קנייה ווסט
מערכת שירונט 14/09/2009
 

בהתאם למסורת ארוכת השנים שלו, טרס פרסי אמ.טי.וי שנערך הלילה בניו יורק, היה קצת צפוי מבחינה מוזיקלית ומעניין מאוד בשאר החזיתות. מי שזכה ללא עוררין בתואר "האירוע התמוה של הערב" הוא קנייה ווסט שעלה לבמה בעת שכוכבת הקאנטרי טיילר סוויפט קיבלה את פרס "הקליפ הנשי הכי טוב". ווסט לקח מסוויפט את המיקרופון וצעק לקהל כי הפרס צריך ללכת לביונסה בזכות הקליפ לשיר "Single Ladies", שווסט טען כי הוא אחד הקליפים הטובים בכל הזמנים. ביונסה עצמה, לעומת זאת, עשתה תיקון כשהזמינה את סוויפט לבמה כמה דקות אחר כך בכדי להשלים את הנאום שלה וליהנות מהחוויה של זכייה בפרס.

מלבד הרגע הביזארי הזה רוב הערב עמד בסימן מייקל ג'קסון, כולל מחווה של מדונה שסיפרה בנאום מרגש על החוויות והזכרונות שלה ממלך הפופ המנוח ואחותו ג'נט ג'קסון שיתפה איתו פעולה פעם נוספת במופע ריקוד מתוך הקליפ המשותף שלהם "Scream" כשמייקל מופיע על גבי המסכים. בגזרת הזוכים, לעומת זאת, לא נרשמה שום הפתעה מיוחדת: ליידי גאגא, שהופיעה על הבמה כשהיא מגואלת בדם, גרין דיי וביונסה היו הזוכים הגדולים של הערב עם שלושה פרסים כל אחד, כשביונסה זוכה בפרס "קליפ השנה" היוקרתי מכולם. ביונסה, ליידי גאגא וגרין דיי גם הופיעו על הבמה לצד הופעות של טיילר סוויפט, מיוז, םינק, וג'יי זי שאירח את אלישי קיז. מנחה הערב היה הקומיקאי והמוזיקאי הבריטי ראסל בראנד, שעושה זו שנה שנייה ברציפות.

רשימת הזוכים בפרסים הבולטים:

קליפ השנה: ביונסה- Single Ladies
קליפ השנה- זמר: T.I וריהאנה- Live Your Life 
קליפ השנה- זמרת: טיילר סוויפט-You Belong with Me
תגלית השנה: ליידי גאגא- Poker Face
קליפ השנה- פופ: בריטני ספירס- Womanizer
קליפ השנה- רוק: גרין דיי-  21 Guns
קליפ השנה- היפ הופ: אמינם- We Made You

הקליפ הזוכה:

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
4. הזכייה של ביונסה
16/09/2009 - 21:37
מאת אלי
הזכייה מוצדקת ללא ספק.קליפ שקשה לשכוח, אפילו עשו עליו מערכון בSNL עם ג'סטין טימברלייק.חוץ מזה השיר עצמו ממש מגניב. בקיצור, ביונסה , כרגיל, מספר 1.כל הכבוד.
3. קנייה
16/09/2009 - 09:39
מאת ido
קנייה התנצל הפניי טיילור בתוכנית האירוח של Jay lenoקנייה ידוע בפליטות הפה השטוטיות שלו אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהוא אחד האמנים המוכשרים ביותר של השנים האחרונות
2. איזה רע קנייה
15/09/2009 - 21:10
מאת לושלוש:)
מה זה הוא צריך להתנצל בפני טיילור ..!!זה ממש לא יפה !!!אני אוהבת אות טיילור ואת ביונסה באותה רמה אבל לפני דעתי זה היה קצת מוגזם לעשות את זה!!!
1. ביונסה את מלכה (ל"ת)
14/09/2009 - 21:10
מאת נוניק שלך 3>
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.