ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


אאוץ', איי דיד איט אגיין: עוד שיר של בריטני דלף לרשת
מעריצי בריטני ספירס כבר הספיקו לספור, אבל "Ouch" הוא השיר ה-12 במספר של כוכבת הפופ שמגיע לאינטרנט בחצי השנה האחרונה בלי שום הסבר או אזהרה רשמיים מצד מנהליה
אסף נבו 16/04/2012
 

 

 

שלום, אני בריטני ספירס ואני מדליפת שירים סדרתית לרשת. בחצי השנה האחרונה הדלפתי כבר 12 שירים, חלקם גרועים, חלקם בסדר, מיעוטם טובים. אני לא יודעת למה אני עושה את זה, אבל אולי בסוף תגלו. בינתיים, אבא שלי קנה לכם עוגיות בוטנים כשרות לפסח מצופות שוקולד, בעצם זה מה שנשאר לנו מהחג אז הבאתי.

ככה בערך אמור להישמע הוידוי של בריטני בקבוצת התמיכה "כוכבי פופ שמדליפים שירים בסדרתיות לרשת", קבוצה שנפתחה בשנתיים האחרונות (לא באמת). כי פעם שיר חדש של ספירס שדלף לרשת היה שווה כותרת ראשית, היום בקושי יש חשק לעשות עליו אייטם.

שנים עשר מי יודע? שנים עשר דליפייה

אז כן, ניחשתם נכון, "Ouch" הוא השיר החדש של בריטני ספירס שנחת ברשת בימים האחרונים, והוא ה-12 במספר שלה מאז אוקטובר 2011 שמגיח ליוטיובספירה. מתברר שמדובר באאוט-טייק מאלבומה הרביעי "In The Zone". מעניין באיזה "זון" נמצא מי שהדליף אותו.

קדמו לו (קחו הרבה אויר):Money, Love & Happiness",Look Who's Talking Now","Secret", "Strangest Love", גרסה אקוסטית יפה ל "Don’t Keep Me Waiting", הקאבר ל"Love 2 Love u" של מדונה, Abroad, Rock Star, 911 ו-Dangerous ו-"Everyday"

אז או שמדובר בקמפיין המחוכם של השנה האחרונה בפופ לקראת אלבום חדש (ובינוני, לפי השירים), או שמישהו מנצל את הפרצה אחרי שחברת ההפצה RCA סגרה את הלייבלים "arista Records" ו-"J Records" וגם את "Jive Records", שהייתה חברת ההפקות של בריטני מתחילת הקריירה שלה (ככה חשבנו לפני חצי שנה), או שמישהו שם השתגע (לא, לא בריטני, מה פתאום, היא שפויה מתמיד).

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
1. גרועע
23/04/2012 - 00:59
מאת אמלה
גרועע
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.