ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


גידי גוב בהקלטה נדירה: "סוס עץ"
גידי גוב יוציא מחדש את אלבומו הראשון שיצא בשנת 1978. לאלבום המוכר והאהוב מצורף ביצוע נדיר של גידי גוב לשיר "סוס עץ", שהוקלט במקביל לביצוע המוכר של אריק איינשטיין. גוב: "What the hell was I thinking?"
אסף נבו 12/08/2012
 

גידי גוב יוציא מחדש את אלבומו הראשון שיצא בשנת 1978 במהדורה כפולה. המהדורה תכלול דיסק בונוס ובו שמונה שירים שהוקלטו בין השנים 1975-1978, חמישה מתוכם יראו אור לראשונה. ביניהם ביצוע נדיר של גידי גוב לשיר "סוס עץ", שיצרו יעקב רוטבליט (מילים) ושמוליק קראוס (לחן). הביצוע של גוב הוקלט בשנת 1978 במקביל לביצוע המוכר של אריק איינשטיין, נגנז וכעת רואה אור לראשונה.

"תקליט ראשון" אלבום הבכורה של גידי גוב שיצא בשנת 1978, נחשב לאחת הקלאסיקותמשל הפופ-רוק הישראלי והזמר העברי. התקליט בניהולו המוסיקלי של יוני רכטר כלל 12 שירים ביניהם: "בואי נשאר", 
"העיקר זה הרומנטיקה", "בלעדייך", "שלש בלילה בעיר", "זמר לספינה (שקיעה נוגה)" ו-"סורו מני", שהפכו כולם לחלק בלתי נפרד מהרפרטואר העשיר של גוב אשר מבצע אותם עד היום בהופעותיו. את מילות השירים כתבו דני מינסטר, עלי מוהר, יעקב גלעד, יהודה עמיחי, חיים חפר ואלכסנדר פן וללחנים אחראים בין היתר יוני רכטר, יצחק קלפטר ויהודית רביץ.

המהדורה המחודשת של האלבום, הרואה אור במסגרת סדרת "סימני דרך" של חברת אן אם סי יונייטד, כוללת כאמור שני דיסקים: הדיסק הראשון כולל את האלבום המקורי שעבר עריכה דיגיטלית מחודשת מהמאסטר המקורי בפיקוחו של יוני רכטר עצמו, ודיסק בונוס שתכלתו פורטה לעיל. חוברת הדיסק כוללת לראשונה את מלות השירים, צילומים נדירים ופתיחים שכתבו במיוחד עבור ההוצאה המחודשת על ידי גידי גוב עצמו ויוני רכטר.

גידי גוב אומר: "What the hell was I thinking? השנה 1978 תקליט ראשון שהמילה 'סטריאו' כתובה עליו (שידעו...) ויוני רכטר ואני רוקמים תקליט - יושבים אצלו בחדר מול טייפ קסטות ענק ומתחת ידיו יוצאים שירים   שמלווים אותי עד היום. קסמים כאלה - 'רומנטיקה', 'בלעדייך', 'שלש בלילה בעיר'... ואני כמו ילד, משוטט בחנות צעצועים ואומר: 'כן, תקליט'... והנה יודית רביץ עם שיר שכתבה בגיל 16, 'בבוקר', במיוחד לי לפני שהכרנו...ודודו אלהרר המפיק וכל המוזיקאים, חוץ מיוני שניווט ביד בוטחת... פתאום יצחק ומאיר ואלון מכוורת ומילים של מינסטר, עלי מוהר, חפר...זה הזמן להרגע, לשמוח שהכרתי את יוני ולשמוח בתקליט הזה - 'תקליט ראשון'".

האזינו לביצוע של גידי גוב לשיר "סוס עץ"

למילות השיר סוס עץ

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.