ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


טונה מן ג'ונס עושים מאיר אריאל: "עברנו את פרעה"
להקת הגרוב "טונה מן ג'ונס" מבצעת גרסת כיסוי עם מילים מעודכנות ל"עברנו את פרעה" הקלאסי של מאיר אריאל ז"ל, שמשתתף בסימפול מתוך ההופעה החיה האחרונה שלו בשנת 1999
אסף נבו 14/08/2012
 

להקת הגרוב "טונה מן ג'ונס" מבצעת גרסת כיסוי עם מילים מעודכנות ל"עברנו את פרעה" הקלאסי של מאיר אריאל ז"ל, שמשתתף בסימפול מתוך ההופעה החיה האחרונה שלו בשנת 1999. מדובר במחווה שלישית בזמן האחרון של הרכב עכשווי למשורר המנוח, אחרי "כשהיית" של "התקווה 6" ו"מסע הבחירות" של "כל החתיכים אצלי".

"טונה מן ג'ונס" הרכב המונה שבעה חברים בראשם טונה, ראפר ומפיק מוזיקה ונירו, מפיק ומעבד מוזיקה, הופיעו בשנתיים האחרונות ברחבי הארץ ואף שחררו שירים כמו "ככה", מתוך אלבום הבכורה שלהם שייצא בקרוב.

הלהקה החליטה לבצע מחדש בדרכם המיוחדת את הקלאסיקה של מאיר אריאל "עברנו את פרעה" ולתת נגיעה עדכנית לטקסט המקורי שנכתב ונשאר רלוונטי גם אחרי 20 שנה. השיר מכיל את הדגימה המקורית של מאיר אריאל מתוך הופעתו האחרונה במועדון הברבי בתל אביב (1999) אשר ראה אור באלבום "מאיר אריאל בהופעה אחרונה בבארבי 1999". אחרי שמשפחת אריאל אישרה ואהבה את הביצוע, החליט ההרכב לצרף לסינגל גם את הביצוע המקורי של מאיר אריאל בהופעה המיתולוגית.

"עברנו את פרעה"

"הגיע הזמן למשהו כיפי, שונה ובועט! מס ההכנסה, הם עיקלו לי מגבר, מס ערך מוסף, הם עיקלו לי משדר, התקדמתי צעד צעד ללשכת הסעד, הגברת מהועד מצאה זמן לבנות גדר (נו חסר). חברת החשמל, הם עיקלו לי מצבר, מנהל המים, הם סתמו לי באר, ממצרים באנו אנו ובים עוד לא טבענו, אך המפלס פתאום דגדג לי בסנטר, חבר. ראיתי שאני מתדרדר למשבר, התחלתי הוזה...אבל עברנו את פרעה, נעבור גם את זה.

מחייך בקברו. מאיר אריאלפזמון: נעבור גם את זה...

"את ההוכחה לכוחה של המילה האיתנה תמצא בשיר שנכתב לפני יותר מ20 שנה. הדמיון מדהים ומים סוף לים המלח, עברנו את פרעה, לבנון ואת ”אייל גולן קורא לך“. בין המיתון, הפקקים ומבצעי אחד פלוס אחד, בתוך הכאב שבהמון, והתסכול שבלבד, מצאנו כוח להמשיך, אנחנו, בני ישראל, טונה מן ג'ונס, מילים ולחן: מאיר אריאל.

פזמון: נעבור גם את זה...

מאיר אריאל: שלטון העם יורד אל הכביש ואני מתבזה? משפט טיפשי אמרתי, מה זה שלטון העם? יש דבר כזה בכלל? 'אני מתבזה' יש הרבה, אבל 'שלטון העם'? איפה? איפה? איפה יש דבר כזה עם שולט? עם תמיד נשלט".

לחצו כאן להאזנה לשיר

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.