ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


הטרגדיה של בויזון
סטיבן גייטלי, כוכב להקת הבנים בויזון, נמצא ללא רוח חיים בחדר מלון במיורקה. סיבת המוות עדיין לא ברורה
מערכת שירונט 11/10/2009
 

שם אלבומם האחרון של בויזון Back Again, No Matter What, שיצא בשנה שעברה, מקבל משמעות טראגית הבוקר (11.10) כשחברי הלהקה נאלצים להתמודד עם מותו המפתיע של חבר הלהקה סטיבן גייטלי שנמצא ללא רוח חיים בחדרו בעת ששהה בחופשה במיורקה שבספרד. גייטלי, 33, שהה במקום עם בן זוגו אנדי קאוולס, שמצא את גופתו ודיווח למשטרה. על פי בדיקות שנעשו גייטלי יצא בערב לשתות, שב לחדרו ושם נמצא מת לאחר כמה שעות על ידי בן זוגו. מייד עם היוודע דבר מותו הודיעו חברי הלהקה הנותרים כי הם בדרכם למיורקה.

גייטלי היה אחד משני כותבי השירים המרכזיים בבויזון יחד עם רונאן קיטינג. הלהקה הוקמה בשנת 1993, ונחשבה לאחת מלהקות הפופ המצליחות בבריטניה ובעולם עד שהתפרקה בשנת 2000 עקב רצונם של קיטינג וגייטלי לקדם את קריירת הסולו שלהם. גייטלי התפרסם גם בעקבות יציאתו מהארון בשנת 1999. בשנת 2000 הוציא את אלבומו A New Beginning שעסק בין היתר בפירוק הלהקה וביציאתו מהארון ולאורך השנים השתתף בהפקות תיאטרון רבות. כאמור, בשנת 2007 הלהקה התאחדה מחדש ויצאה לסיבוב הופעות שזכה להצלחה רבה וובעקבותיו הוציאו את אלבום האוסף Back Again, No Matter. לאחרונה הודיע גייטלי כי סיים לכתוב ספר ילדים חדש.  

 

 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.