ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


סוגרים שבוע
יו2 וג'יי זי מאחדים את ברלין, סלאש מתעלל בשירים של גאנס אנד רוזס, סטיבן טיילר עוזב ואולי לא עוזב את אירוסמית' ועוד דברים שקרו השבוע בעולם המוזיקה
גיא ניב/ מערכת שירונט 12/11/2009
 

החומה נופלת בשנית
יו2, שהופכים לכוכבים אורחים קבועים בטור הזה (בונו: "זה כבוד יותר גדול מהבחירה להיכל התהילה") הופיעו בשער ברנדנבורג בברלין לכבוד 20 שנה לנפילת החומה. ואין על יו2 בדברים האלה – המופע היה חינם, השירים היו מרגשים. הבעיה היחידה הייתה שאמטיוי שצילמו את המופע שמו מעין בטונדות כדי שמי שלא הצליח להשיג כרטיס (חינם חינם, אבל הייתה כמות מוגבלת לחלוקה) לא יוכל לראותו אותו. בואו נגיד שאלה שנסעו ברכבות מרחבי אירופה בשביל הקונצרט לא מאוד שמחו. אבל לכם יש אותנו ולנו יש את הביצוע הזה:

תמיד ידענו שמדובר בדיווה 
מישהו הכניס לסטיבן טיילר לראש את הרעיון שאירוסמית' זאת להקה. זה קרה די מזמן, ועכשיו טיילר חושב שלמישהו אכפת מהלהקה הזאת וממה שהוא עושה בה. אז הוא עזב את הלהקה, ואז חזר בו, ואז הצטרף במפתיע בהדרן של אחת ההופעות, ואז הכחיש שהוא פורש. הלהקה, מצידה, מחפשת זמר אחר בינתיים.

אקסל יודע מזה?
גאנז אנד רוזס הייתה להקה לא רעה פעם, והיה לה אלבום אחד ממש טוב בשם Appetite for Destruction שבו היה שיר מאוד מוצלח בשם Paradise City. אחת מתופעות הלוואי של גאנס היא הקריירה של האיש היחיד שהחביא גיטרות בשיער - סלאש, שאחרי שניגן בהרכב (המוצלח לכשעצמו) Velvet Revolver  הולך עכשיו על פרוייקט סולו שאמור לצאת במרץ הקרוב. הדיסק הזה יתבסס על שיתופי פעולה בין סלאש לחבריו, שכוללים משום מה גרסת גנגסטה-רוק לאותו שיר עצום שבה מתארחים סייפרס היל ופרגי מבלק אייד פיז.

נותנים כבוד לניל יאנג 
יש הרבה מופעי מחווה הוקרה תודה וחג שמח בעולם המוזיקה, לא כולם עם סיבה טובה או מטרה ראויה. מצד שני, יש את אלה שנראים כמו משהו טוב מדי בשביל להיות אמיתי – כמו ערב הגאלה שייערך לכבוד ניל יאנג בינואר, ויכלול הופעות של שריל קרואו, דייב מאתיוס באנד, הרד הוט צ'ילי פפרס, ג'ון מלנקאמפ, ג'יימס טיילור ואפילו קרוסבי סטילס ונאש. המאורע יתקיים בלוס אנג'לס ויכלול הוקרה בפועלו של יאנג לא רק כמוזיקאי שנחבר להיכל התהילה אלא גם בעזרה לחוואים ותכנית "גשר לבית ספר" שהקים.

ובפינת הביזאר: 
מייקל ג'קסון ממשיך לרדוף אותנו גם מהצד השני של נוורלנד (אפילו השדים אגב חושבים שהוא נראה מפחיד), ובפינת הביזאר הקבועה שלו הגיעו השבוע דיווחים מבית המשפט העליון בארה"ב, שדחה את התביעה של ג'ו ג'קסון (אביו של מייקל) לקבל קצבה חודשית מעזבונו של הזמר המנוח. עורכי הדין של האבא, שבסך הכל רצה משכורת של 15 אלף דולר מבנו המת, ערערו על החלטה קודמת של בית המשפט בלוס אנג'לס – אבל השופט החליט ש"גו ג'קסון לא יקבל כלום. זה מה שהבן שלו ציווה". הלוויה של מייקל, לעומת זאת, עלתה מיליון דולר – גם את זה התבשרנו בימים האחרונים. יכלו לממן לפאפא איזה 10 שנים של דמי כיס מזה, לא?

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.