ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


הפיקסיז מגיעים לישראל
אחת מלהקות האלטרנטיב החשובות ומוערכות בעולם תגיע לישראל להופעה אחת ביוני הקרוב
מערכת שירונט 24/12/2009
 

הרבה שנים דיברו על זה ועכשיו זה רשמי: ב-9 ביוני להקת פיקסיז תגיע להופעה אחת בישראל. מיקום המופע עוד לא נקבע ויהיה תלוי בביקוש לכרטיסים. מכירת הכרטיסים תחל כבר ביום ו' הקרוב (25.12) במשרד הכרטיסים "קסטל" בתל אביב החל משעות הבוקר ותימשך עד ה-28 בינואר. הכרטיסים הראשונים ימכרו בעיצוב מיוחד לאספנים שמחירם יעמוד על 325 שקל. מי שאחראי על הבאת הלהקה לארץ הוא המפיק שוקי וייס.

הפיקסיז החלו את דרכם בבוסטון בשנת 1986 בהרכב שכלל את מייס הלהקה פראנק בלאק, הבסיסטית קים דיל, הגיטריסט ג'ואי סנטיאגו, והמתופף דייויד לאברינג. אלבום הרשמי הראשון של הלהקה Surfer Rosa יצא בשנת 1987 וכלל את אחד הלהיטים הגדולים של הלהקה Where is my Mind?. אלבומם הבא של הלהקה Doolittle הפך אותם לאחד מהרכבי הרוק המוערכים בעולם וכלל שירים כמו HEY ההמנוני, Here Comes your Man ו- Wave of Mutilation. הלהקה הספיקה להוציא עוד שני אלבומים, Bossanova ו- Trompe le monde, ובשנת 1993 הלהקה התפרקה בגלל סכסוכים פנימיים. בשנת 2004 החליטה החבורה להתאחד ויצאה לסיבוב הופעות. בשנה הבאה הם יתחילו גם עבודה אל אלבום חדש, ראשון מזה כמעט 20 שנה.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
1. כרטיסים
26/12/2009 - 19:33
מאת TheNitz333
נראה לכם שיהיו כרטיסים מוזלים יחסית?לאבא שלי יש יומולדת ואני הוא אוהב את הפיקסיז אז רציתי לקנות לו כרטיס...
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.