ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


סיכום עשור- רוק
אחרי הפופ והמוזיקה השחורה הגיע הזמן לתת כבוד גם לשירי הרוק הטובים של העשור. בחרנו את עשרים הבולטים
מערכת שירונט 24/12/2009
 

סיכום עשור במוזיקה שחורה- 20 הגדולים

סיכום עשור בפופ- 20 הגדולים

The White Stripes – Seven Nation Army
2003
ליין בס בלתי נשכח שמגיע דווקא מלהקה שכוללת רק גיטריסט ומתופפת, הפכו את הוויט סטרייפס לאחד ההרכבים המצליחים של העשור.

Green Day – Boulevard of Broken Dreams
2004
אלבום הפוסט 11.9 של גרין דיי, American Idiot, סיפק אישור שיש חיים גם מעבר לניינטיז. לפעמים אפילו טובים ופוריים יותר. והפרחים לג'ורג בוש.

Coldplay – Fix You
2006
כמעט כל סינגל של קולדפליי שיצא העשור הזה היה יכול להיכנס לרשימה הזאת, אבל Fix You היה ללא ספק אחד מרגעי השיא, רגע אחרי שהפכו ללהקה הגדולה בעולם, והתחילו למחזר את עצמם.

Arctic Monkeys – I Bet You Look Good On The Dance Floor
2005
ההיסטריה התחילה באינטרנט ובהופעות, אבל הארטיק מאנקיז סיפקו את הסחורה גם באלבום הבכורה שלהם והפכו ללהקה הכי מדוברת באנגליה בעשור האחרון.

Franz Ferdinand – Take Me Out
2007
סינגל הבכורה של פרנץ פרדיננד הסקוטים היה אחד משירי הגיטרות הכי מוצלחים של העשור והפך אותם ללהיט לא רק ברדיו אלא גם במשחק הגיטר הירו. 

Linkin Park – In The End
2001
מלכי ז'אנר הנו מטאל/ראפ מטאל או הפופ מטאל עם הלהיט הכי בקסטריט בויזי בדיסקוגרפיה שלהם.


The Killers – When You Were Young
2006
להקה שהצליחה לשלב בין החשיבות הפומפוזית של יו-2 לרוח והעוצמה של ברוס ספריגסטין, ואז החליטו שהגיע הזמן לשאול את השאלה המתבקש "האם אנחנו אנושיים, או רקדנים". אנחנו עדיין מחכים לתשובות.


Muse – Unintended
2000
רגע לפני שהפכו למפלצת אצטדיונים וללהקה שמופקת היטב, ניפקו מיוז לעולם את הבלדה האקוסטית והמופלאה הזו מתוך אלבום הבכורה שלהם.




Red Hot Chili Peppers – By the Way
2002
את הקאמבק שלהם עשו הפפרס עוד בסוף העשור הקודם עם Californication ועמדו בכבוד גם עם אלבום ההמשך שסיפק סינגל ראשון ושיר נושא מקפיץ במיוחד.


Nickelback – How You Remind Me
2001
הלהקה שהחזירה את הגראנג' של הניינטיז למצעדים. זה כמובן היה פחות טוב מהמקור, אבל מיליוני אמריקאים לא ממש התלוננו כשהפכו אותם ללהקת הרוק הכי מצליחה בארצות הברית בעשור האחרון מבחינת מסחרית.


Evanescence – My Immortal
2002
איפשהו באמצע בין הנו מטאל של לינקין פארק לאימו רוק של מיי קמיקל רומאנס נכנסה בטבעיות להקת הרוק הגותי אוואנסנס, שהודות לסולנית הנאה ויכולותיה על הפסנתר ניפקו גם בלדת רוק ראויה להיסטוריה וגם עברו בישראל לביקור קצר. 


My Chemical Romance – Welcome to the Black Parade
2006
לא מפתיע שמלכי ה"אימו רוק" של 2006, הם גם אלה שניפקו את השיר הכי טוב שניקח אתנו הלאה מימי הזוהר (והאפלה) של הז'אנר המגוחך.


MGMT – Time to Pretend
2008
אז בהופעות הם לא ממש מוצלחים, כמו שגילינו בקיץ האחרון, אבל אלבומם הראשון המעולה של הצמד הברוקליני סיפק כמה מהשירים היותר טובים של 2008 ובראשם סינגל הבכורה הקליט Time To Pretend.


Radiohead – Knives Out
2001
הרבה נחת עשו רדיוהד למעריציהם האדוקים בעשור האחרון עם אלבומים מאתגרים כמו Kid A ו In Rainow. לשאר המאזינים זה נעם קצת פחות. מזל שהיו גם כמה שירים קומוניקטיבים יותר.


Kings of Leon – Sex On Fire
2008
ארבעה אלבומים לקח לקינגס אוף ליאון להפוך מהרכב אלטרנטיב מוערך ללהקה שנטחנת נון סטופ ברדיו. לשמחתנו, הם עדיין שמרו על רמה גבוהה.


The Strokes – Last Night
2001
כל מי שהספיד את הרוק האמריקאי פוסט הניינטיז, אכל את הכובע רגע אחרי שיצא אלבום הבכורה של הסטרוקס שהיה הרבה יותר בריטי מאמריקאי, אבל למה להתעסק בקטנות.


Gossip – Heavy Cross
2009
הסולנית השמנה בת' דיטו הפכה לגיבורת תרבות גם בזכות המשקל העצום שלה, אבל זה לא היה קורה אם לא הייתה מוזיקה טובה מאחורי זה.


Yeah, Yeah, Yeah's – Maps
2000
הלהיט הגדול של השלישייה הניו יורקית, שעזר להם למכור מיליון עותקים מאלבום הבכורה שלהם והפך אותם למובילי גל הלהקות של תחילת העושר לצד הסטרוקס והוייט סטרייפס.


Foo Fighters - Best of You
2005
אחרי ההתאבדות של קורט קוביין היה נדמה שדייב גרוהל, המתופף של נירוונה, נמצא בדרך הבטוחה לשיכחה. רק שאז הוא הקים את הפו פייטרס ובוכיח שהוא מסוגל להוביל בקלות על גבו להקת רוק משובחת, מינוס כל הדרמה.


U2-Beautiful Day
2000
אי אפשר לסכם עשור בלי הלהקה הכי גדולה בעולם, שנשארת כזו, גם אם היא לא ממש מגבה את זה בתקליטים גדולים בשנים האחרונות. דווקא בתחילת העשור הייתה להם הבלחה רגעית בדמות האלבום All That You Can't Leave Behined שכלל גם את השיר הזה.

2008
אחרי 14 שנים של ציפייה אקסל רוז הואיל לשחרר את האלבום "דמוקרטיה סינית" ואז החליט להיעלם שוב בלי לעשות יחסי ציבור, לדבר עם עיתונאים או לשחרר קליפים. הרבה בזכות הבחירה הזו האלבום התרסק במכירות, אבל קשה להתעלם מהאיכויות שאקסל מפגין כאן. רק הברגים חסרים. מוזיקה הוא יודע לעשות.



 
 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
17. oasis
23/10/2015 - 20:41
מאת ניר כהן
יכולתם לשים גם את oasis היו להם שירים ממש טובים
16. לא אהבתי תסידור של המקומות
25/11/2012 - 18:53
מאת בן
מיוז לוקחים את כולם ולמה שמתם דווקה את השיר unintanded יש להם שירים יותר אבל בכללי טוב חוץ מזה שמיוז צריכים לקחת מקום ראשון
15. מיי כמיקל רומאנס כל כך לא אימו
23/01/2012 - 16:16
מאת ג'ייד
הם להקת אלטרנטיב ומספיק לתייג כל אחד במה שאתם רוצים ומה שהכי מתאים לו כי זה לא ככה -__-אני שונאת את החברה של היום לפעמים..זה כל מה שיש לי להגיד.
14. מה עם בון ג'ובי
27/09/2011 - 15:07
מאת בלה
למה לא שמו את בן ג'ובי (bon jovi)? הם הלהקה הכי טובה בעולם!!!
13. השירים :P
07/05/2011 - 09:25
מאת בר
שמעו, עם כל הכבוד לכל הלהקות פה.. אוונסנס הייתה צריכה להיות מקום ראשון ולמה אתם זוכרים רק את my immortal בלדת רוק או לא בלדת רוק.. זה שיא מדהים נכון, אבל הייתי מכניסה לפה את sweet sacrifice ו..לדעתי? אתם צריכים לחכות לאלבום החדש של אוונסנס XD זהו!!! ^_^ ויעז מי שיגיד שאוונסנס גרועים.. ובקשר לגרין דיי, שמתם לב שאתם שמתם שיר ישן.? כאילו אתם מודעים לזה שגרין דיי.. ירדו? יופי ^^ שמתם לב XD מעולה! אהבתי את גרין דיי של פעם.. :)
12. אעאעאעא מיי כמיקל רומנס ואוונסנס
07/05/2011 - 08:18
מאת שלי
איןןןןןן עלליייככםםםםם בחרתם את הלהקות הכי טובות שיש
11. כל התגובות כנסו
13/07/2010 - 19:59
מאת שי
ותבינו שמוך כל הלהקות פה שרבן באמת נחמדות green day היא אולי האחרונה שהוציאה אלבום ובילי ג'ו בן 38 לדעתי green day היא גם הכי טובה מכל האחרים ובכלל לאקסל יש קול יותר מידיי ישן red hot chilli papers כבר לא קיימים בתעשיית המוזיקה u2 טובים קולדפליי באמת ממחזרים ולינקינ פארק הם בקירוב למטאל עוצמה של נגינה ומילים בעוצמה נמוכה והרבה צרחות שלא מוסיפים לכלום טיפ : תשמעו קצת green day sum 41 אבל לא משנה אם נכנסתם לפה אתם לא שומעים מזרחית או פופ אז אתם יכולים להיות בטוחים שאתם לא הכי גרועים :D
10. השירים פה סבירים
11/07/2010 - 18:09
מאת ניר
קולדפליי טובים, והם לא ממחזרים את עצמם, ולדעתי זה חבל - כי הדיסק החדש שלהם איום ונורא.. יש בו מעט מאוד שירים טובים, אבל בתור דיסק הוא לא טובאוואנסנס מדהימים D:
9. טוב מאוד
30/04/2010 - 16:14
מאת שני
לינקין פארק היא להקה באמת מצויינת. אבל לא הבנתי מה המספור שלהם. לדעתי לינקין פארק במקום הראשון!!!
8. מצויין !!
30/12/2009 - 00:06
מאת עמיתוש
לינקיןו פארק U2 וקולדפליי הם באמת להקות מצוינות כל השאר פחות
7. בחירה מעולה! אהבתי.
28/12/2009 - 17:25
מאת איה
בחירה מעולה - U2, לינקין פארק, קולדפליי, קילרז, רד הוט צ'ילי פפרז,מדהימים!!!פארמור לא הוציאה להיט ששווה למצעד כזה או לכל מצעד אחר. מיי כימיקל רומנז מייצגים היטב את הז'אנר ואנחנו לא זקוקים לעוד ייצוג שלו, להקה שטוחה רדודה מאוסה וכל מה שאפשר להגיד עליה..
6. שירים טובים חבל שלא שמו את פארמור
26/12/2009 - 18:31
מאת עמית
קולדפליי להקה מעולה הדיסק החדש שלהם יפה..חבל שלא שמו את פארמור באמת להקה אחת הטובות אפילו במצעד העשור לא שמו עליהם כלום..
5. דור צוצק!!!!!!
26/12/2009 - 17:28
מאת אני
all of the songs of coldplay are goooood!!!!!! I love You Coldplay!!!
4. העשור הגרוע ביותר של הרוק
25/12/2009 - 23:00
מאת יובל
יחד עם תחומים רבים בתרבות האנושית הנעלה, שעברו את נקודת האל-חזור בכל הקשור לשיקומם, גם הרוק מתרסק אל הקרשים. רשימת השירים אמנם טובה, אבל אם זה הטוב ביותר שנמצא (ואני חושש שהרשימה היא בהחלט מדגם מיצג), אז אפשר להגיד שהרוק has left the building, ומשאיר אותנו להתרפק על חמישים השנים היפות. רשימת מדכאת, עשור מדכא, ממש עצוב.
3. 1 מדבר שטויות
25/12/2009 - 14:20
מאת דור
קולדפליי לא ממחזרים את עצמם ולא כלום, הדיסק שלהם ויוה לה וידה הוא הצלחה אדירה וככה גם הדיסק החדש של גרין דיי שמכיל הרבה יותר משיר אחד טוב (רואים שלא שמעת בקושי שיר מהאלבום הנדיר הזה) ..למרות שאני חובב של מוזיקת גראנג' אז אני לא אובייקטיבי אבל לדעתי - אין על ניקלבק ..
2. וואו
25/12/2009 - 11:42
מאת קארין
עשיתם לי את היום עם השירים שאני הכי אוהבת
1. טל
25/12/2009 - 04:23
מאת ומה עם פאראמור הלהקה הכי טובה בעולם?
כולדפליי ממחזרים את עצמם בשנים האחרונות נון סטופוגרין דיי הדיסק החדש שלהם כולל בתוכו אולי שיר 1 יפה ולא יותרפאראמור היא הלקה הכי טובה בעולם !!
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.