ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


האלבומים הגדולים של 2010
אחרי שנגמרה עונת הסיכומים הגיע הזמן לבדוק איזה אלבומים מעניינים צפויים לצאת בשנה הקרובה
מערכת שירונט 07/01/2010
 

כריסטינה אגילרה – Bionic
אמנם ליידי גאגא גנבה ממנה את תהילת הבלונד בשנתיים האחרונות, אבל כריסטינה אגילרה לא מתכוונת לוותר בכזו קלות ועמלה בימים אלה על אלבומה הרביעי שיאופיין הפעם בסאונד יותר אלקטרוני עתידני לצד פזמוני הפופ ההכרחיים. בין השמות הבכירים שכבר עוזרים לה למצוא את המוג'ו אפשר לגלות את M.I.A. ליידטרון, סנטהגולד וגולדפראפ, אבל גם את מפיק ההיפ הופ הלוהט טריקי סטיוארט (ריאנה, ביונסה) והראפר פלו-רידה. 

איימי ויינהאוס – שם לא ידוע
אין יותר מדי פרטים על אלבום ההמשך של איימי ויינהאוס לקלאסיקה מ-2007 Back To Black שלא לדבר על תאריך, אבל מה שבטוח זה שחסרונו של מארק רונסון בעמדת המפיק ותהליך הגמילה היחסית מוצלח שלה (שכולל גם שני שתלי סיליקון חדשים ומגוחכים בפרונט) מעלים את החשש שיהיה לה די קשה להתחרות עם ההצלחה של האלבום ההוא.

פי דידי – Last Train To Paris
הראפר ואיש העסקים הבלתי נלאה יחזור באפריל עם אלבום חמישי שינסה לרכב על הז'אנר הכי לוהט של הרגע ההיפ דאנס. תחת השם Dirty Money ובשיתוף הרכב הבנות שלו דנטי קיין, תנסה החבורה את מזלה עם רצועות שישלבו בין היפ הופ, סול ואלקטרו. שני הסינגלים ההיפ הופים למהדרין שיצאו עד כה לא השאירו רושם של ממש. בתקווה ש- Notify Your Girl הסינגל השלישי עם T-Pain יעשה קצת יותר. השמועות אגב מספרות שמפיק ההאוס הישראלי גיא גרבר עבד אתו על חלק מהקטעים שישוחררו בגרסה הבינלאומית של האלבום.

ליל ויין – Rebirth
אחרי לא מעט דחיות, עקב תגובות קרות של הקהל והרדיו, ישחרר הראפר האמריקאי ליל ויין את אלבום הרוק המדובר שלו בתחילת פברואר. בין השמות שיבואו להתארח אפשר למצוא את לני קרביץ, פול אאוט בוי ומתופף בלינק 182 טרוויס בייקר שכידוע נוהג לעשות בשנים האחרונות רמיקסים רוקיסטים לכל להיטי הההיפ הופ הגדולים. אבל רוק בצד, הקטע הכי מדובר מהדיסק כרגע הוא דווקא הדואט המעולה עם אמינם שדלף לרשת בחודש שעבר ועונה לשם Drop The World.

בריטני ספירס – שם לא ידוע
הקאמבק של בריטני ספירס החל עם אלבומה האחרון והמעולה Circus ועושה רושם שהיא לא מתכוונת לעצור. מה שאפשר לספר על האלבום בינתיים זה שבין המפיקים שיטפלו אפשר למצוא את האיש שהמציא אותה, השבדי מקס מרטין, המפיק השחור דארק צ'יילד וכמה מכותבי הפופ העסוקים ביותר היום כמו רוס קסטלה (בלאק אייד פיז, ליל' ויין) ופרננדו גאריביי (פוסיקט דולז ,ליידי גאגא). ספירס תכנס להקליט שירות מיד לאחר סיבוב הופעות באוסטרליה ובתקווה שכולנו נשמע את התוצאה בחודש יוני. הסינגל ראשון בכל אופן מתוכנן כבר למרץ הקרוב.

אשר – Raymond Vs. Raymond
זמר הארנבי המלוקק שאחראי לאחד האלבומים מצליחים של העשור הקודם (בעיקר בזכות הלהיט Yeah) קצת פספס עם אלבום ההמשך שהלך והתעכב, אבל ב-2010 הוא ינסה להרשים שוב עם אלבום חדש שיעסוק ברובו בגירושיו המתוקשרים מאשתו האחרונה. במקרה שלו אגב, זה לא נשמע כמו משהו מבטיח במיוחד.

שוגבייבס – Seven
למרות שני סינגלים די מוצלחים מהשנה שעברה נדחה בכמה חודשים אלבומם החדש של להקת הבנות עקב השינויים התכופים בהרכב שאילצו אותן להקליט חלק מהחומרים מחדש. בניגוד לאלבומיהן הקודמים הקליטו הבנות את הדיסק באמריקה עם כמה מהמפיקים הבכירים בתעשייה במטרה לנסות לעשות את זה גם שם. העובדה שהן חתומות בלייבל של ג'יי זי גם נותנת להן נקודת פתיחה מצוינת, בהנחה שהן לא יריבו עוד פעם בזמן הקרוב.

קישה – Animal
ההבטחה הראשונה לשנת 2010 כבר עושה חיל במצעדי הפופ עם הלהיט הראשון והמדבק שלה Tik-Tok שכבר הספיק לכבוש השבוע את פסגת הבילבורד ואף לשבור שיא כסינגל הדיגיטלי המורד אי פעם בשבוע אחד. מה שכן, מי שכבר שמע את האלבום המלא (שאמור לצאת רק בסוף ינואר) מספר שמדובר בסה"כ בעוד שכפול של קייטי פרי (ההבטחה של 2008). כלומר: אלבום עם שני להיטים מצוינים ועוד כמה שירים לא ממש מעניינים.

אם.ג'י.אם.טי – CONGRATULATIONS
צמד האינדי רוק הניו יורקי הכי מדובר של 2009 שניפק להיטי רדיו גדולים כמו Kids ו Time To Pretend ינסה לשחזר את הצלחת אלבום הבכורה עם דיסק שני שייצא במהלך השנה וכיאה למעמדם החדש יכלול שיתופי פעולה מסקרנים עם הראפרים ג'יי זי וקיד קאדי ועם הפליימינג ליפס. שמועות גורסות שהשניים גם בילו באולפן עם פול מקרטני, אבל לא ברור אם הג'אם המשותף אכן יכנס לאלבום.

גורילז – Plastic Beach
הפרויקט המצויר המצליח של סולן בלייר דיימון אלברן והמאייר ג'ימי האוולט לא מתכוון לעצור גם בתחילת העשור בחדש וישחרר אלבום שלישי במרץ שיכלול שיתופי פעולה עם כמה שמות מבטיחים במיוחד כמו הראפר מוס דף, לו ריד ובארי גיב מהבי ג'יז. לדברי אלברן יהיה מדובר בדיסק הפופי ביותר שלהם עד עכשיו.

אר.אי.אם – שם לא ידוע
אלבומם החמישה עשר של אחת מלהקות הרוק הגדולות של שלושת העשורים הקודמים מוקלט בימים אלה עם המפיק ג'ק נייף לי (יו2), אם כי לא ברור עדיין מה יהיה הכיוון הפעם. הצצה ראשונה לעבודה אפשר לראות בוידאו בלוגים שהעלה לאחרונה סולן הלהקה מייקל סטייפ באתרם הרשמי.

קולדפליי – שם לא ידוע
קולדפליי התחילו לעבוד על אלבומם החמישי וגם הפעם יפיק אותו בריאן אינו . בניגוד לבומבסטיות של שלושת האלבומים האחרונים מסתמן הפעם כיוון אקוסטי יותר אותו הם בוחנים כרגע באולפן הפרטי שלהם בלונדון רק שלא ברור עדיין אם נזכה לשמו את התוצאות כבר השנה.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
4. בר
30/08/2010 - 09:32
מאת כריסטינה המלכהההההה
כריסטינה היא האמא של כל המוזיקה הטובה בעולם.אחלה אלבום!
3. סליחה?
17/01/2010 - 16:59
מאת אביב
מה עם אבריל לאבין המלכה?היא גם הייתה צריכה להכנס לכאן וגם ליידי גאגא!
2. גם מדונה עובדת על אלבום חדש (ל"ת)
11/01/2010 - 11:47
מאת מדונה המלכה
1. יש עוד
08/01/2010 - 22:30
מאת מישהי
אבריל לאבין-יש השערות שהשם הוא CRUSH&BURNויהיו בו בערך 12 שירים והוא אמור לצאת לקראת פברואר מרץ
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.