ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


מותו של מלך הפופ- סיקור מיוחד
מותו של מייקל ג'קסון היה רק תחילתו של מסע עצוב והזוי בנסיבות חייו ומותו. ריכזנו בשבילכם את כל הפרטים, הסיפורים והשמועות
מערכת שירונט 12/07/2009
 

"מייקל גקסון מת"- ב- 25.6, ג'קסון מובהל לבית חולים בלוס אנג'לס אחרי שלקה בדום לב באחוזתו. שמועות מתחילות להתפשט לכל עבר, ובסופו של דבר אחיו ג'רמיין יוצא בהודעה רשמית שמאששת את מה שכולם כבר יודעים – מייקל, שמעתה מועלה לדרגת מלך הפופ באופן רשמי וסופי, כבר לא איתנו. המעריצים כבר לא מתגודדים רק מחוץ לבית החולים אלא  נוהרים לכיכר טיימס בניו יורק, הבית בו גדל באינדיאנה ולמעשה בכל מקום אפשרי על פני הגלובוס. נוער הנרות, מטוקיו ועד כיכר רבין, מניח פרחים, שר את שיריו ורוקד לצלילי בילי ג'ין. 12 מעריצים לא יכולים לשאת את האובדן ומתאבדים. גל שמועות שני מתחיל לצוץ בקשר לנסיבות המוות.

סיבת המוות – שאלת השאלות שהולידה גלי פרשנויות רפואיות. כל אחד הופך למומחה פתולוגי, והעובדה שהפתולוג בלוס אנג'לס הצהיר לאחר ניתוח הגופה ש"סיבת המוות עדיין לא ידועה" רק ליבתה עוד יותר את השמועות על מה עצר את ליבו של ג'קסון, שנעו בין כדורי הרגעה לסמים קשים, ואפילו לייזה מינלי הכריזה שכשנדע מה קרה באמת, "תהיה סערה גדולה". בינתיים הרופא האישי שלו שנעלם לאחר המוות נמצא ונחקר במשטרה, והמשפחה דרשה לבצע נתיחה נוספת בגופה שתוצאותיה טרם ידועות. מה שכן העלתה הנתיחה הראשונית ועדויות של רופאים שנכחו בה הוא שגופו של ג'קסון היה מלא סימני צלקות מניתוחים, מחורר מזריקות וששערו הארוך היה למעשה פאה שכיסתה על קרחת.

מה יהיה עם הילדים – לאחר מותו התחזקו השמועות שילדיו הם לא באמת צאצאים שלו, שמועות שהיו קיימות עוד בחייו היות ושלושת הילדים – פרינס מייקל ופאריס שנולדו מדבי רואו שהייתה נשואה לו 3 שנים, ופרינס מייקל 2 שנולד מאם פונדקאית – לא דומים להוריהם. אתר הרכילותTMZ   שפרסם לראשונה את דבר מותו של ג'קסון, טוען שהילדים נולדו מתרומת זרע. ספקולציה נוספת טוענת כי רואו היא לא האם הביולוגית וכי הושתלו בה ביציות מופרות של אישה אחרת. כך או אחרת, מקורביו של ג'קסון טענו שחזרתו המתוכננת לבמות הייתה רק כדי שילדיו יזכו לראותו אותו מופיע.

הצוואה – ג'קסון כנראה צפה את הבלגן בעניין הילדים והממון כבר מזמן, ועוד ב-2002 חתם על צוואה שנחשפה ביום רביעי (1 ביולי). המוציאים לפועל שלה הם ג'ון ברנקה, עורך דין המתמחה בתעשיית הבידור, ג'ון מקליין, מנהל בחברת תקליטים, ובארי סיגל, רואה החשבון של ג'קסון. על פי הצוואה המשמורת על ילדיו של ג'קסון תעבור לסבתם, קתרין ג'קסון. אם קתרין תוגדר כלא כשירה המשמורת תעבור לזמרת דיאנה רוס, ידידתו של ג'קסון. רכושו של ג'קסון, שמוערך בכ-500 מיליון דולר על ידי נציגיו, יועבר לקרן שתספק את צרכיהם של ילדיו ואשתו לשעבר, ותעביר כספים לקרנות צדקה שונות.

מליונר או פושט רגל? – ובכן, תלוי את מי שואלים. ג'קסון היה אמור להתחיל בחודש הבא סדרה של 50 הופעות, וצפי הכנסות שלה היה כ-100 מיליון דולר, כשהרווחים יתחלקו בשווה בין האמן למארגנים. ג'קסון נאלץ ליטול על עצמו מחוייבות לעבודה בסדר גודל שבו לא עמד מזה 15 שנה, משום שכפי שאמר אחד ממקורביו בעילום שם למגזין ה"רולינג סטון": "ג'קסון הוא מיליונר שניהל סגנון חיים של מיליארדר". הוא אמנם אחראי על האלבום הנמכר בכל הזמנים Thriller (מעל 40 מיליון עותקים נמכרו) ובסה"כ כ-75 מיליון עותקים מאלבומיו נמכרו, והיה מותג שגלגל מיליארדים. אלא שלמרות הכנסות בקריירה שמוערכות בכ-500 מיליון דולר, ג'קסון הסתבך בעסקאות מוזיקה בעייתיות, הוצאות משפטיות עצומות ותפעול חוות נוורלנד היקרה ולאחר מותו הסתכמו חובותיו בכ-400 מיליון דולר.

שוב במצעדים– מייד לאחר שנודע שג'קסון מת, החלה התנפלות עולמית על כל אלבום או שיר שהקליט אי פעם, וההכנסות הצפויות מהביקוש הפתאומי מעמידות בצל את מה שהיה אמור להרוויח מסיבוב ההופעות המתוכנן. בסוף השבוע שלאחר המוות זינקו מכירות האלבומים של ג'קסון באמאזון פי 700 ו-60% מכל ההזמנות באתר היו של מוצרים הקשורים לג'קסון. כל 10 המקומות הראשונים במצעדי המכירות נכבשו על ידי אלבומיו, ובשבוע האחרון נמכרו כחצי מיליון עותקים מהם. סך ההורדות של שירים ואלבומים הסתכם השבוע ב-2.6 מיליון, שיא כל הזמנים ולמעשה אף אמן לא עבר מעולם את רף מיליון ההורדות לשבוע. בנוסף, יזמים שונים מתכוונים להפוך את חוות נוורלנד לאתר תיירות משגשג בדומה לאחוזת גרייסלנד של אלביס פרסלי והחזרות האחרונות שערך לקראת סדרת המופעים המתוכננת צפויות לצאת על דיוידי ולגרוף עוד כמה מיליונים.

טקס פרידה– ביום שלישי (7.7) הובא מייקל ג'קסון למנוחה אחרונה באחד האירועים הנצפים בתולדות הטלוויזיה. האירוע, שהחל בטקס פרטי בנוכחות המשפחה בלבד בבית הקברות "פורסט לון", המשיך בטקס מפואר שנערך באולמה של קבוצת הלוס אנג'לס לייקרס. הטקס נערך במעמד משפחת ג'קסון המורחבת כולל ילדיו כשאחד הרגעים המרגשים בטקס היה נאום הפרידה שנשאה בתו פריס שאמרה למקרופון "מאז שנולדתי, אבא היה האבא הכי טוב שאפשר לתאר. ואני רק רוצה להגיד שאני אוהבת אותו כל כך" לפני שפרצה בבכי ויחד איתה כל הנוכחים באולם.

הטקס עצמו החל עם הזמר סמוקי רובינסון שהקריא מעל הבמה הספדים שנכתבו על ידי נלסון מנדלה ודיאנה רוס שלא נכחו באירוע. לאחר מכן עלתה לבמה מקהלה וארונו של ג'קסון הוכנס לאולם והחל החלק האמנותי של האירוע שכלל הופעות של מאריה קארי, אשר, ג'ון מאייר,  סטיבי וונדר, ג'ניפר האדסון, ליונל ריצ'י, ואחיו של מייקל- ג'רמיין. בין הנואמים והמספידים באירוע היו ברוק שילדס, מג'יק ג'ונסון וקובי בראיינט, מרטין לות'ר קינג השלישי, סמוקי רובינסון, הכומר אל שרפטון, וברי גודי, מייסד חברת התקליטים "מוטאון" בה החל ג'קסון את הקריירה כבר בגיל 6.  לאחר סיום הטקס נישאה גופתו של ג'קסון מחוץ לאולם אך עם זאת עדיין לא ניתן אישור סופי למקום קבורתו, ולא ברור אם זה יהיה בית הקברות "פורסט לון" בו נערך טקס הזיכרון או אחוזת "נוורלד".

פוסט מורטם-
מוות או רצח? השמועות רצות לכל כיוון ועדיין אין אישור רשמי משום גורם. בינתיים מתברר מעדות של מקורבים כי ג'קסון היה בולע 10 כדורי אנטי חרדה מסוג קסנקס כל לילה לפני הישנה במשך שנים. את הכדורים השיגו לו עוזרים אישיים שהוציאו מרשמים פרטיים על שמם כדי לא לעורר חשד. בינתיים גם נבדק הכיוון של רצח. אחותו של ג'קסון, לה טויה, טוענת כי חבורה של גורמים אינטרסנטיים סבבו את ג'קסון בחודשים האחרונים, הרחיקו אותו מהמשפחה ומעלו בכספו. עוד, לפי האחות, אותם גורמים הם אלה שהובילו את ג'קסון לחתום על חוזה לקיום חמישים הופעות. אגב, אמנם יבוב ההופעות בוטל, אך מפיקי המופע מתכננים לעשות מופע פרידה אחרון ממייקל, באותו אצטדיון בו היה אמור להתקיים מופעי האיחוד, בהשתתפות ל הרקדנים שגויסו למופע ועל ידי שימוש בתפאורות וקטעי וידאו שכבר הוכנו לקראת הסיבוב, כשמייקל עצמו יונצח בדמות תלת מימדית שתלווה את כל המופע.

השירים, הקליפים, וסיפור חייו של מלך הפופ בספיישל מיוחד

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
3. מייקל ג'קסון
08/10/2016 - 06:49
מאת מיכל
ג'יסטין ביבר ממש האהב אותו הוא בכה שהוא נפטר כהוא היה הזמר האהוב עליו מייקל ג'קסון מת כי הוא היה עושה ניתוחים שהאור שלו היה לבן והוא מת מזה מרוב שג'סטין ביבר האהב אותו הוא עשה לו בנדה על היד כי מייקל ג'קסון גם היה עושה את זה אני לא ישכח אותו לעלום
2. אני נורא מצטער
09/12/2012 - 17:37
מאת מייקל ג'קסון (לזיכרו)
אני מה זה הצטערתי לשמוע את השמועה כי הוא היה הזמר הכי אהוב עלי, וכשההיתי ילד תחמיד חלמתי לפגוש אותו, לדבר איתו, לבקש מימנו חתימה. אבל כנראה שאיחרתי כבר תמועד. נ.ב שמעו שיר גדול של מייקל עם סטיבי וונדר:Michael Jackson - Bad - Just Good Friends(Ft. Stevie Wonder). ביוטיוב.: מקווה שזה יעלה טיפה את מצב הרוח.................: "יהי זכרו ברוך". ):
1. ממה מיקל גקסון מת.
18/07/2009 - 11:54
מאת אמית.
למה מיקל גקסון מת ביום שאמא שלי ראתה חדשות הודיאו שמיקל גקסון מלך הפופ מת ואחרי שאמא שלי אמרה לי אני רצתי למחשב לבדוק עם זה נכון ואז ישבתי יום שלם ושמעתי את השירים שלו אני מאוד מצטערת מישפחת גקסון אני מאוד מצטערת אוהבת אותכם אמית
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.