ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


שולחן עורך
הסופ"ש כאן, ועורכי שירונט שוב התכנסו בכדי להכריע מי נכנס לרשימת חמשת הסינגלים הטובים של השבוע האחרון. והפעם יש גם בונוס
מערכת שירונט 11/02/2010
 

רונית רולנד- כתר
הנציגה הכמעט יחידה של ז'אנר הפולק-רוק בישראל חוזרת עם אלבום חדש בשם "הערת שוליים". "כתר" הוא הסינגל השני מתוך האלבום אחרי "נדוניה" שקיבל תגובות אוהדות. את מילות השיר כתב אסף מדמוני ללחן של רולנד. מופע ההשקה של האלבום יתקיים ביום ד', 17.3, בלבונטין 7. 

איתי בלטר- בחורה ממושב בצפון
איתי בלטר עשה כבר קילומטראז' מרשים במוזיקה הישראלית בתור מנהיג להקה (גוונים כהים), נגן (אהוד בנאי, עמיר לב , אביתר בנאי, ערן צור, אפרת בן-צור רפי פרסקי, הקליק ועוד), וסולן (אלבום הסולו המשובח "השמש, הרוח, השד והים" יצא ב-2006). עכשיו הוא חוזר עם סינגל ראשון משובח שממשיך את הקו האלטרנטיב-פולק שמאפיין אותו. הסינגל לקוחו מתוך אלבומו השני של בלטר ייצא בקרוב תחת השם "רחובות וקסמים", בהפקתו המוזיקלית של  נדב אזולאי ובייעוצו של דוד פרץ.
 


הדג נחש- שיר נחמה
למישהו עוד יש ספק שהדג נחש היא הלהקה הכי טובה בארץ? אחרי כמעט ארבע שנות הפסקה החבורה מירושלים חזרה חדשה מתמיד. זה התחיל כבר בסינגל הראשון "עוד עם אחד" שכרגיל טיפל במדוייק ברעות החולות של החברה הישראלית, ועכשיו מגיע "שיר נחמה" עם ליין גיטרות הלקוח מחצרות שכונת התקווה בשנות השבעים, הרבה בזכות יהודה קיסר שמתארח בשיר, וטקסט משובח על מציאות קשה, עצימת עיניים, נחמות פרוטות. 


ענת בן חמו ואייל קופמן- הולך ונעלם
פעם בכמה זמן, סתם ככה מתוך השקט, מגיע איזה משפט בשיר שתופס אותך לא מוכן ומשאיר אותך קשוב. ב"הולך ונעלם" שכתב אייל קופמן יש כמה כאלה, שזוכים גם לליווי קולי משובח של ענת בן חמו. השיר לקוח מתוך פרוייקט חדש של אייל קופמן (שהיה חבר בלהקת "אוליב" והספיק להוציא כבר שלושה אלבומי סולו), שכולו שיתופי פעולה עם אמנים אחרים.


צח דרורי מארח את יעל קראוס- אי שם
אחרי סינגל ראשון מוצלח בדמות "שדה חיטה", צח דרורי חוזר עם "אי שם" בו הוא משתף פעולה עם יעל קראוס (מלהקת בוסה). השיר, אותו דרורי מגדיר כ"שיר הכנה למסע נפשי. שיר פקודה ליום יציאה מהמקלטים  הפנימיים. סוג של בקרת רגשות." לקוח מתוך האלבום "בכיוון הרוח" שעתיד לצאת בקרוב.    


דברים בעלמא- בין תל אביב לבני ברק
אמנם אמרנו שאנו בוחרים חמישה סינגלים בשבוע אבל הבטחנו גם בונוס. או במילים אחרות: "בין ת"א לבני ברק", סינגל בכורה של "דברים בעלמא"- הרכב מוזיקלי שמורכב מדתיים וחילוניים, שבו גברים ונשים מנגנים יחדיו על במה אחת. ההרכב התגבש בין כותלי הפקולטה למוזיקה באוניברסיטת בר אילן ולפני כשנה חבר המפיק המוזיקלי שמוליק דניאל  (עברי לידר, עידן רייכל) ללהקה והחל לעבוד איתם על אלבום בכורה. "בין תל אביב לבני ברק" הוא שיר על פערים בין תרבויות ודרך חיים שעוסק בנושאים שבדרך כלל לא נמצאים באג'נדה של המיינסטרים הישראלי. אנחנו בעד. 
 
 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
8. יש אמצע והאמצע הוא אתם!
12/04/2010 - 10:59
מאת אחת שמזהה מוסיקה טובה כשהיא שומעת אותה
דברים בעלמא המונמון בהצלחה, מחכה בקוצר רוח לאלבום הבכורה שלכם!
7. כתר מנצח!מעולה!כל הכבוד רונית
12/02/2010 - 17:31
מאת שלומית
איזה יופי,ממש משמח....באמת שאפו לבחורה הזאת,כל הכבוד רונית
6. וואי ואוי כמה כמה את סובבת אותי...
12/02/2010 - 14:56
מאת לאני קראביץ
מדהים.
5. רונית שמרוני
11/02/2010 - 23:07
מאת רונית שמרוני
הייתי בהופעה בבארבי באוגוסט, באתי נסחפתי במוסיקה האדירה.שפו.
4. בין ת"א לבני ברק
11/02/2010 - 18:21
מאת מאזינה
יופי של שיר! יפי של עיבוד וקונספט. נשמעים מעניינים ואיכותיים ביותר, מתי ההמשך???
3. דברים העלמא
11/02/2010 - 20:43
מאת מאיר
הרכב ענק שידע עוד ימים טובים ויצליח ללא ספק.הייתי בשתי הופעות שלהם עד עכשיו ונהנתי מכל רגע.רואים שהשקיעו בכל שיר מחשבה ורוב השירים מתאימים ומדברים לדתיים וחילוניים כאחד.קיצור, למי שיכול, לכו להופעה הבאה, הנאה מובטחת!
2. מאזין
11/02/2010 - 20:26
מאת שמעון פלץ
אני מסיים בימים אלו לימודי מוסיקולוגיה, אני רוצה לומר לכם שיש פה איכויות מוסיקאליות מהגבוהות שנתקלתי בהם, שומעים שה עיבוד של שמוליק דניאך, האחד והיחיד, אני חולה על העבודות שלו, בעיקר עם עמיר בניון ושולי רנד.עלו והצליחו, בטוח בהצלחתכם.
1. דברים בעלמא, שיר ענק.
11/02/2010 - 20:19
מאת רוני
בואנה מתי הם מופיעים, האם הם מוציאים אלבום בקרוב.ענק.
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.