בייבי סיטר
ג'סטין ביבר, ילד בן 15, הוא נכון להיום כוכב הפופ הכי גדול באמריקה. בואו להכיר את התופעה
מערכת שירונט 24/02/2010

הפריצה הפנומנלית של ג'סטין ביבר (Justin Bieber) הקנדי בן ה-15 היא ללא ספק אחד מסיפורי הסינדרלה הגדולים של יוטיוב השנים האחרונות, בטח כשזה מתורגם כרגע לכסף הגדול שטמון בתעשיית הצעירים המזמרים של אמריקה. כמו זמרי רשת רבים לפניו העלה ביבר בתחילת 2008 שלל סרטונים לרשת, בהם הוא מבצע גרסאות אקוסטיות ללהיטים גדולים של ג'סטין טימברלייק, סטיבי וונדר ואחרים. רק שבניגוד לאלפי ילדים אחרים שמעלים את הסרטונים שלהם לגאוות אבא-אמא והחברים בכיתה, הסרטונים של ביבר הביאו צפיות. הרבה צפיות. מי ששם לב לעניין היה מנהל לייבל ההיפ הופ So So Deaf, ומי שיהפוך למנהלו האישי, סקוטר בראון שהחליט לטפח את התגלית החדשה. שמונה חודשים אחרי וגם חברות התקליטים הגדולות יותר החלו לגלות עניין, תוך כדי שהן מנהלות קרבות על החתמתו אצלן. פגישה מקרית עם זמר הארנ'בי אשר הובילה לבסוף להחתמתו ב"איילנד רקורדס", תוך כדי שהוא מסרב להצעה גם מהלייבל של הזמר האהוב עליו ג'סטין טימברלייק.

בניגוד לכוכבי נוער כמו האחים ג'ונאס ומיילי סיירוס, ג'סטין ביבר מציג יכולת שירה ונגינה לא מוטלות בספק ומביא לעסק גרוב שחור יותר (שמזכיר קצת את מייקל ג'קסון הצעיר) מתובל בפופ מעדות הבקסריט בויז ואלקטרופופ א לה ליידי גאגא שמייצרים לו כמה מהמפיקים הכי חמים בביזנס ובראשם טריקי סטיוארט (ריאנה, ביונסה, בריטני) שגם הפיק לו את סינגל הבכורה המצליח One Time. במהלך השנה שעברה שחרר שלושה סינגלים נוספים שהגיעו כולם אל ארבעים הגדולים במצעד הבילבורד, שיא של כל הזמנים לאמן לפני יציאת אלבום, כשסך מכירותיהם עד כה עומד על 35 מיליון עותקים. סך הצפיות ביוטיוב של שירים כבר חצה את קו המאה מיליון.

ג'סטין ביבר- One Time:

ההצלחה כצפוי נמשכה גם עם יציאת החלק הראשון של אלבומו My World (שבעה שירים בלבד) שכלל גם דואט עם אשר, כשבמרץ (במקביל ליום הולדות ה-16 שאותו יחגוג ב- 1.3) ישחרר את החלק נוסף מאלבום הבכורה שלו. הסינגל הראשון מתוך האלבום הוא Baby, גם הוא בהפקה של סטיוארט וכולל גם הופעת אורח של הראפר לודאקריס. בשבוע יציאתו הגיע השיר למקום החמישי בבילבורד, מה שהופך אותו ללהיטו המצליח עד היום. אתו גם הופיע בטקס הגראמי האחרון. סיבוב ההופעות הקרוב שלו בבבריטניה, יהיה כחלק ממופע החימום לזמרת הפופ קאנטרי המצליחה טיילור סוויפט, שהייתה הזוכה הגדולה של באותו גראמי, מה שמבטיח שגם אלה שעוד הצליחו להתעלם מהתופעה יגלו פתאום שאי אפשר לברוח מהביברמאניה.

ג'סטין ביבר ולודאקריס- Baby: