ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


כוכב נולד: סיכום שבוע 3
אפשר לרשום שבוע מוצלח בגזרת כוכב נולד: דרמות, בחירת שירים מוצלחת, ודנה אחת שמנצחת על הכל ביד רמה
אלעד כהן/ מערכת שירונט 15/07/2009
 

1. בוא נתחיל בערב הדואטים. לא ברור איך אמור, אושרי, מיי ודניאל הועמדו להדחה. היו שם, בלי להתאמץ לפחות 4 זוגות הרבה פחות טובים, כשבראשם פאולה ולירן, כשפאולה מבריקה כהרגלה ולירן נתן את אחד הביצועים הרעים ביותר של העונה. גם אור ורוני הכאיבו באזניים, למרות שלזכותם ייאמר שהם לקחו שיר כמעט בלתי אפשרי. בכל מקרה, לפחות על פי התוכנית הספציפית הזו, אמור לא הייתה צריכה להיות מודחת. אבל זה ריאליטי. הצופים בוחרים, והם באים עם ההצבעות מוכנים מהבית.

2. מצד שני, ניתן להגיד די בבטחה, שהערב שהוקדש ליצירתו של אהוד מנור מהווה את הפתיחה הרשמית של העונה. אולי זה קשור לנוכחות של עופרה פוקס באולפן מה שהכריח את המתמודדים לעלות רמה, וגם, כי אין מה לעשות, אין תחליף לשירים טובים. בכלל, כל האווירה של הערב הייתה של מאני טיים. בהתאמה, גם ההדחות של מזל ואושרי היו מוצדקות. בפרס הביצוע המצטיין זוכים, שוב, ראם ופאולה.

3. לעומת זאת, מי שעד השבוע שעבר הובילה את החבורה, עוברת שבוע לא פשוט. מיי צריכה בשלב הזה של העונה ללמוד ללחוץ קצת על דוושת הברקס. ברור לכולם שרוב הזמן היא מרגישה מחוץ לעורה בהתנהלות הפופיסטית- מיינסטרימית של כוכב נולד, ולעיתים היא משדרת התנשאות שנובעת מתוך הפחד להיבלע בתוך השיטה. רק שהפחד הזה מוביל אותה להישמע קצת כמו וואן טריק פוני וזה חבל כי מיי היא זמרת עם פוטנציאל ענק, שחייבת ללמוד מהו איפוק. זמרת כמוה לא צריכה לצעוק כל כך הרבה, אלא לשיר. זה יוביל אותה לנקודת שיא אמיתית. זמרת גדולה לא צריכה את כל הטררם מסביב. רק שיר טוב, וברקסים.

4. ואם כבר מסורת, צריך לשים את הקלפים על השולחן. שבוע אחרי שובע אור קולנברג איכשהו מצליח לשרוד את ביקורת השופטים וידי המסמסים, אבל נכון לעכשיו מדובר בחוליה החלשה של הנבחרת. כן, הוא זמר סביר. אפילו סביר מאוד בימים הטובים שלו. ופה זה נגמר בערך. על רקע הבינוניות המדשדשת הזו, הסופרלטיבים שמרעיפה עליו מרגול נשמעים עוד יותר תלושים מהמציאות, ופוגעים עמוקות בקרדיט שניתן לה כשופטת. 

5. ומהצד השני של מרגול, עומדת הגברת אינטרנשיונל שניתן לסמן אותה כבר עכשיו בתור ההברקה של העונה השביעית. דנה מפגינה תצוגת שיפוט מקצועית לעילא ולעילא: היא הוגנת, לא נטפלת לפרטים אלא לתמונה הכללית, האבחנות שלה מדויקות, והיא מתנסחת ברהיטות. תוסיפו לזה גם חוש הומור בריא וקצת תחרות בריאה עם שאר השופטים, וקיבלתם את ההופעה הטלוויזיונית המשובחת של השנה

כוכב נולד- סיכום שבוע 2

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
17. יפה
21/07/2009 - 19:44
מאת גל
כל הכבוד היה יפה
16. אושרי אלמוריש לא שר יפה! אבל חתיך..
19/07/2009 - 09:13
מאת מוריה
עם כל הכבוד ויש כבוד אבל לאור שהיה איתו בשלושה האחרונים היה הרבה יותר מגיע לעלות וטוב שכך קרה..אולי הוא יותר חתיך אבל יש הרבה יותר מוכשרים!!! כמו אלחי אור לירן מיי וולדי:)הנבחרת השנה היתה מצויינת חוץ מהאלה שירדו בהתחלה ובצדק!!!כוכב נולד שיחקתם אותה!!! חבל שיש רק עוד עונה אחת...ווו לפי מה שרואים בתגובות אתםן בכלל לא בוחרים בו כי הוא שר יפה!! זה רק בגלל המראה שלו!! אבל יש לו קול ממש של ילד והוא לא מרגש... ותמיד בוחרים בפאולה או במיי כי הן באמת הכי טובות שם!!! דנה חולה על אושרי אבללא רוב הקהל בבית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!מיי אני אוהבת אותך:))) תותחית!!
15. תגובה
18/07/2009 - 00:15
מאת תגובה
"זוגות הרבה פחות טובים, כשבראשם....ולירן, .......ולירן נתן את אחד הביצועים הרעים ביותר של העונה." -סליחה?! מה זה! אני לא כתבת את זה כי לירן יפה באמת יש לו קול מהמם והוא נתן ביצוע מדהים!
14. אושרי אלמוריש
17/07/2009 - 16:39
מאת רן
אושרי מלך הוא שר הכי יפה בכוכב נולד
13. נגיד לכם את האמת...
17/07/2009 - 15:21
מאת אגם
העונה הזאת דיי מאכזבת אני ציפיתי ליותר כי כל שנה יש את הפיבוריט של העונה והשנה אין אותו:(
12. כל הכוכבים נופלים ..
17/07/2009 - 15:06
מאת ירדן אדרי
הפחות טובים הולכים ראשונים , אושרי עם כל הכבוד ! לא שר אי אי אי אז בואו לא נתפזר ולא מסתמכים על ביצוע אחד ואושרי מה לעשות לא היה הקלף החזק של כוכב נולד , אז כפיים וישר כוח על הדרך הארוכה .. בהצלחה למתמודדים
11. זה ממש לא צודק
17/07/2009 - 01:07
מאת חלום
אושרי ממש לא הייה צריך לעוף הוא שר מדהייםם !וזה לא נכון מה שכולם אומרים . שהוא מישתמש ביופי שלי זה נכון שהוא חתיך אבל זה ממש לא נכון שהוא מישתמש בזה יש לו כל ניפלא ונדיר והוא ממש לא הייה צריך לעוף .זאת היתה החלטה שגויה לדעתי , ואני מאוד מאוד מקווה שהוא יחזור
10. ♥מורן מזוז
16/07/2009 - 23:51
מאת נתיבותית גאה
מורן נשמה חולים עלייך אני חולה עלייך שבית את ליבי בשירה שלך את מלכה אני מתה לפגוש אותך כל המשפחה שלי מצביעה לך את מלכה נתיבות גאים בך אין עלייך את מלאך שבא לנו מין השמים ואני בתוחה שאת תנצחי בהאבה נתיבותית גאה
9. למה אושרי הלךךךךךך?
16/07/2009 - 20:36
מאת ספיר
אושרי אלמוריש הכי מוכשר שם..חבל שהוא הודח!הצבעתי לו אך כנראה שזה לא היה מספיק :|הוא גם שר יפה וגם חתייייייייך!אנשים אחרים היו צריכים לעוף כמו- אור,ולדי בכללללללל חייב לעוף לדעתי!
8. אושרייייי
16/07/2009 - 19:41
מאת יעל
זה לא בסדר שאושרי עזב הוא הכי יפה והכי חמוד והוא שר הכי יפה מכולם אושריייי מתייים עליייייך
7. אושר אלמורישש
16/07/2009 - 12:30
מאת לי
זה ממש לא צודק שאושרי עזב הוא שר הכי יפה ולדעתי השופטים צריכים לתת לו הזדמנות נוספת כי הוא זמר ממש ממש ממש טובוכל הזמן השופטים נותנים לפאולה מקום ראשון זה לא הוגן יש אנשים ששרים יותר יפה ממנה ולא מקבלים הזדמנות להיות ראשונים.אושרי אל תדאג אתה מלך ואתה תתקדם בדרך שלך
6. לאושרייי
16/07/2009 - 11:15
מאת שלי
אושריי לא הייתה צריףף לעוף זה לא בטח כולם חושבים שהבנות אומרות את זה ביגלל זהוא חתיך זה ממש לא נכון הוא כן חתיך וכול זה אבל לא היה מגיע לו לעוף יש לו קול מהמהם אני לא אומרת את זה ביגלל היופי אני אומרת את זה ביגלל הקול שלו והוא השקיעה ואני מקווה שהוא יחזור בגלגל הצלה אמן......
5. רוני ומורן אתן אלופות!
16/07/2009 - 11:12
מאת דניאל
לרוני יש קול כל כך צלול ולמורן קול חודר וחם..יש גם את עומר ולדי וחובי סטאר שהם ממש ממש טובים!לכל אלו מגיע להיות בגמר הם שרים כל כך טוב!! כל השאר או שיודעים לתת שואו ועוברים מסך ולא יותר!
4. אושרי לא היה צריך לעוף!
16/07/2009 - 02:54
מאת (:
אושרי לא היה צריך לעוף הרבה יותר טוב מאחרים שנשארו בתוכנית (אור,ולדיי,אלחי,דניאל תבורי) בטח תחשבו שאני איזה ילדה קטנה מלאה הורמונים שאוהבת אותו רק בגלל שהוא חתיך!אבל לא..!!!הוא זמר טוב שלא הגיע לו לעוף,נקווה שהוא יחזור לתחרות עם הגלגל הצלה.
3. אושרי
15/07/2009 - 16:10
מאת מור
אושרי אתה כ"כ חסר!כאילו באמת זה בושה שבחרו באור!!!!!!!!!
2. מה ??
15/07/2009 - 14:50
מאת מיטל
אושרי בכלל לא היה צריך לעוף הכל שלו מדהים ,הוא נקי הוא עדין והוא מרגש .ואני בטוחה שבתוכנית "הצילו אני כוכב נולד !" יחזירו אותו כי רק לו מגיע הפרס להיו7ת כוכב נולד 7 .
1. מההה????
15/07/2009 - 13:34
מאת אסתי
תגידוו אתם לא מתביישים?לירן נתן שם את הנשמה שלוו והיה לו ביצוע מהממם וזה שפאולה קצת זייפה זה לא היה משהו רציני עובבדה שהקהל אוהב אותם וכל העולם אוהב אותם וגם השופטים אהבוו אותם!!לירנצ'וו הוא אחד הטוובים בעונה הזאת ועובדה שביום שני הוא קיבל את הביצוע המצטיין!
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.