ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


שולחן עורך
משינה, ערן צור, יהודה פוליקר, רותם כהן ושפי ישי נמצאים ברשימת הסינגלים הנבחרים שלנו השבוע. בואו להאזין
מערכת שירונט 04/03/2010
 

שפי ישי - טיול ערבי
שבע עשרה שנה מאז אלבומו הקודם של שפי ישי "אהבה ושנאה", ולפחות לפי הסינגלים הראשונים הוא מתכנן לנו עוד יצירת מופת. בסינגל השלישי מתוך האלבום "גבר לא ידבר על כך" בו הוא שר משירי נתן זך, מארח ישי את אהוד בנאי אותו הוא הכיר בעבודה על אופרת הרוק המיתולוגית  "מאמי" ובמשך שנים רבות הוא אף ליווה את אהוד בהופעות והקלטות. ב - 23 למרץ, בתיאטרון תמונע בתל אביב, יחגוג שפי את צאת אלבומו החדש במופע חגיגי בו הוא יארח את אהוד בנאי, דודי לוי ויהודית תמיר.

משינה - יהלומים בשמיים
האלבום הראשון של משינה אחרי האכזבה היחסית של "רומנטיקה עתידנית" הולך בכייון הנכון. אחרי סינגל ראשון בדמות "בין הצללים" שנתן טעם של עוד מגיע "יהלומים בשמיים" שנשמע כמו קלאסיקה משינאית עם הגיטרות הדומיננטיות של שלומי ברכה והשירה החמה והמוכרת של יובל בנאי. האלבום המלא ייצא ב- 9.4 ובינתיים הלהקה נמצאת בחזרות לקראת המופע החדש שלה שיעלה הקיץ במסגרת חגיגות 25 שנה להיווסדה ועתיד להיות הגדול בתולדות הלהקה.

רותם כהן - מושג לאהבה
במקביל לעבודה על אלבום הבכורה שלו, ממנו כבר יצא הסינגל "נשמע לי טוב", רותם כהן הוא בעיקר כותב שירים עסוק שעובד בימים אלה עם שלומי שבת, ריטה, אייל גולן ואחרים. "מושג לאהבה", הסינגל השני מתוך אלבום הבכורה שלו, לא מציע שום דבר חדש או מסעיר אבל מעיד על היכולות של כהן לכתוב מלודיות יפות ושירים שעושים נעים באוזן.

ערן צור - אני חופשי
אחרי שני סינגלים מתוך אלבומו החדש "כל מה שאנושי" ניתן לומר בבטחה שערן צור מתכנן לנו את אחד האלבומים הטובים שלו בשנים האחרונות. צור נשמע גם לירית וגם מוזיקלית הרבה יותר נוכח, פתוח, משוחרר. האלבום ייצא ב- 12.3 ובאותו יום צור יחגוג את האירוע במופע חגיגי במוזיאון תל אביב בו הוא ייארח את גבע אלון שמנגן גיטרות באלבום. 

יהודה פוליקר - יופ עצמאות
סינגל שני לאחד הזמרים האהובים והמוערכים בישראל שלא הוציא אלבום בעברית כבר תשע שנים. את השיר כתב פוליקר יחד עם הסופרת צרויה להב. האמת? עבר הרבה יותר מידי זמן. ברוך שובך יהודה. חיכינו.

 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.