ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


סובלים בכיף
טעימה ראשונה ומקפיצה מתוך אלבומה השלישי והמצופה של אחת מלהקות הפופ רוק האהובות ביותר בישראל
מערכת שירונט 22/06/2010
 
לא ברור איך בדיוק זה קרה בדיוק ולמה דווקא הם, אבל העובדה הפשוטה היא שתוך שני אלבומי אולפן בלבד הצליחה להקת הפופ רוק האמריקנית "מארון 5" להפוך לאחת הלהקות המצליחות בעולם ואצלנו (פעמיים להקת השנה בישראל), זכתה בשלושה פרסי גראמי, מכרה למעלה מ- 15 מיליון עותקים וניפקה לרדיו לא מעט להיטים גדולים כמו "This Love", Won't Go Home Without You"" ו "She Will Be Loved".

כל זה אומר כמובן שיש לא מעט אנשים כרגע שישמחו לשמוע מאוד את הסינגל החדש והמוצלח של הלהקה העונה לשם"Misery", שקצת נשמע כמו מאש-אפ את בין הגרוב דיסקו פאנקי של "Makes Me Wonder" לפזמון של  "This Love".

מדובר בטעימה הראשונה מתוך אלבומם השלישי "Hands All Over" שייצא ב21 בספטמבר ועליו עבדו בשנה האחרונה עם המפיק העל מאט לאנג (שאניה טווין, "ניקלבק", בראיין אדאמס) שהפיק להם 15 שירים חדשים בסאונד המוכר והאהוב של הלהקה שמשלב בין מלודיות רוק, אר.אן.בי ואפילו קאנטרי, אם לשפוט משיתוף הפעולה הצפוי עם "Lady Antebellum" שאתם בטח מכירים בזכות הלהיט הגלגלצי "Need You Now".

בסוף חודש יולי תצא הלהקה לסיבוב הופעות ענק ברחבי אמריקה, במהלכו ינגנו כמובן, בין להיט ללהיט, גם את השירים מתוך הדיסק החדש.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
2. להקה מצוינת
05/07/2010 - 17:17
מאת מארון 5
שיבואו להופעה בארץ כבר
1. מדהים!!!
22/06/2010 - 16:37
מאת אריאל
שיר מדהים!!אחלה מעריצים!! ואחלה קליפ או איך שלא תקראו לזה...!!
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.