ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


קליפס
והשבוע: שיר חדש לגמרי של ליידי גאגא וסינגלים לוהטים לטימבלנד, דרייק, קלי רולנד ודייויד גואטה
מערכת שירונט 27/06/2010
 
ליידי גאגא – "You & I"

למרות הספק לא רע בשנתיים האחרונות, ליידי גאגא כבר הספיקה לבשר החודש על אלבום חדש שלה שייצא בחורף הקרוב והמעריצים כמובן בהיסטריה. באופן מפתיע את הטעימה הראשונה מתוכו אנחנו מקבלים מוקדם מהרגיל בדמות הבלדה "You & I", אותה ביצעה לראשונה ביום חמישי האחרון במסגרת ערב צדקה של אלטון ג'ון. לדבריה מדובר בשיר שככל הנראה לא ייצא כסינגל בגלל שהוא יותר רוקיסטי מבדרך כלל (וקצת מזכיר את "Speechless") וזה דווקא חבל כי כבר בשמיעה ראשונה נראה כי מדובר בלהיט לא רע בכלל. עד שיגיע האלבום המלא אתם מוזמנים להציץ בכמה מהפרודיות ל"אלחנדרו" שמציפות את הרשת בשבועות האחרונים. המוצלחות ביותר לטעמנו הן זו של "סבתא גאגא" ושל אלוף ה"טקוואנדו".

 
טימבלנד וטייסון ריטר – "I'm In Love ith You"

אי אפשר להשוות כמובן בין ההצלחה ההיסטרית של "Shock Value", אלבום הכוכבים הראשון של טימבלנד לבין החלק השני שלו שיצא שנתיים אחרי. אבל גם אם ההתחלה של דיסק ההמשך הייתה קצת מקרטעת בסינגל המאכזב עם נלי פורטדו ("Morning After Dark"), חייב להגיד שבהמשך מצבו במצעדים השתפר פלאים הודות ללהיט "If We Ever Meet Again" עם קייטי פרי שלהט באירופה (וזכה למחווה ישראלית רק בשבוע שעבר) ו "Carry Out" עם ג'סטין טימברלייק שהצליח מאוד באמריקה. עכשיו הוא מוציא סינגל נוסף בשם  "I'm In Love with You" , שדווקא לא מופיע באלבום המקורי, אלא ייצא במהדורה מיוחדת שלו, בו הוא מארח את טייסון ריטר סולן להקת הרוק "אול אמריקן ריג'קסט". אומנם מדובר בשיר רוק היפ הופי סביר בהחלט, אבל בטח לא מה שיהפוך את האלבום הזה לשוס מכירות כמו קודמו.

 


קלי רולנד ודיוויד גואטה – "Commander"

חוץ מלהקליט שירי מונדיאל סתמיים בזמנה הפנוי, קלי רולנד מתרכזת בעיקר בהכנות לקראת יציאת אלבום הסולו השני שלה שייצא בחודש הבא ומשחררת רשמית את הסינגל הראשון מתוכו שהפיק לה לה מפיק הדאנס הכי חם היום דיוויד גואטה. אז כן, "Commander" אולי לא יהפוך ללהיט רדיו ענק כמו שקרה בשיתוף הפעולה הראשון שלהם, אבל אין ספק שבמועדונים הוא יעשה את העבודה כמו שצריך.

דרייק – "Find Your Love"

אחרי כמעט שנה של ציפייה הוציא סוף סוך הראפר הקנדי המבטיח דרייק את אלבום הבכורה שלו  "Thank Me Later", שכמובן נכנס היישר למקום הראשון באמריקה עם מכירות מרשימות של למעלה לחצי מיליון עותקים. למרות ההמתנה הרבה ושיתופי פעולה עם שמות כמו ג'יי זי, אלישיה קיז וליל' ויין הסתבר אומנם די מהר שלא מדובר באלבום כזה טוב כמו שאפשר היה לצפות ממנו, אבל כמה סינגלים חזקים בהחלט יש, כמו למשל "Find Your Love" שהפיק לו קנייה ווסט ומככב כרגע חזק מאוד במצעד הבילבורד.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
1. אניי מתעע על ליידיי גאאאגגאא !!
28/06/2010 - 23:58
מאת מאיוש :)
אני אוהבתת את ליידיי גאגא כ"כ !!אני אוהבת אותה ואמשיך לאהוב אותה , שתמשיך להוציאשירים יפיםם ;)
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.