ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


הלילה של ליידי גאגא ואמינם
כצפוי, גאגא היא הזוכה הגדולה של טקס פרסי אם.טי.וי שנערך הלילה. ג'סטין ביבר, קנייה ווסט, אמינם וריהאנה הופיעו
מערכת שירונט 13/09/2010
 

אמינם היה צריך לתפוס טיסה לניו יורק כדי להספיק להופעה משותפת עם ג'יי זי, ריהאנה הגיעה ברגע האחרון מצילומים בהוואי ונראה שלחץ הזמנים של השניים היה הגורם העיקרי לביצוע הדי מאכזב שלהם ללהיט "Love The Way You Lie", שייזכר כנראה כאחד ממופעי הפתיחה היותר המשעממים בהיסטוריה של טקסי הוידאו של MTV. למזלנו, בהמשך הערב החלו ההופעות על הבמה המעוצבת והמשוכללת לצבור תאוצה בזכות שמות כמו אשר, שפינק את הקהל עם שני להיטיו האחרונים ("OMG" ו "DJ Got Us Falling In Love"), הראפר בי.או.בי שאירח את ברונו מארס והיילי וויליאמס בביצועים מיוחדים ל"Nothin' On You" ו "Airplanes" וטיילור סוויפט שעלתה לבמה יחפה וביצעה בלדה מרגשת  שלדבריה נכתבה בעקבות התקרית עם קנייה ווסט בשנה שעברה. דווקא ג'סטין ביבר, אולי הכוכב הכי אהוב על צופי הערוץ העדיף להופיע מחוץ לאולם המרכזי עם גרסות מקוצרות ללהיטים "Baby" ו "Somebody To Love", כשהוא מצויד בפלייבק מלא, חבורת רקדנים מתואמים ומערכת תופים עליה הפליא לנגן, כמעט כמו ליבי רן.

מצעד הכוכבים שעלו לבמה במהלך הטקס לא עצר לרגע. בין מגישי הפרסים היה אפשר למצוא את קייטי פרי לצד הראפרית העולה ניקי מינאג', סלנה גומז לצד ני-יו, קאשה, ג'סטין טימברלייק, כוכבי סדרת הלהיט המוזיקלית "Glee" וכמובן משתתפי הריאלטי המצליחה של MTV, ג'רזי שור שהפתיעו לטובה בקטעי קישור משעשעים. בהמשך עלו להופיע גם הראפר הלוהט דרייק לצד מארי ג'יי בלייג, לינקין פארק עם הסינגל החדש שלהם "The Catalyst" ו"פלורנס אנד דה מאשין" עם הסינגל המעולה "Dogs Day Are Over".

והיו כמובן גם פרסים. הזוכה הגדולה של הערב הייתה כצפוי ליידי גאגא שזכתה בשמונה קטגוריות כולל זו החשובה ביותר לוידאו הטוב ביותר של השנה על "Bad Romance". גאגא, לבושה בשמלה שנראית כמו קצביית בשר מהלכת, בחרה להודות למעריציה בדרך מקורית כשחשפה את שם אלבומה החדש, שייקרא "Born This Way" ואף שרה קטע קצר באקפלה מהסינגל הראשון מתוכו. אחריה ברשימה נמצאים אמינם שלקח שני פרסים בקטגוריות "וידאו ההיפ הופ הטוב ביותר" ו"הקליפ הגברי הטוב ביותר של השנה", " 30Second From Mars" שלקחו את קטגוריית קליפ הרוק בטוב ביותר, וכמובן, איך לא, ג'סטין ביבר שזכה בקטגוריה המכובדת של "תגלית השנה".

את הטקס סגר כמובטח קנייה ווסט, שרצה כנראה לתקן את הרושם מהתקרית עם סוויפט בשנה שעברה והפנט את הקהל בביצוע מרשים לשיר חדש בשם "Runaway" שלקוח מתוך הדיסק החדש שלו. לצערנו, זה גם היה אחד מרגעי השיא הבודדים של הטקס השנה, טקס שכנראה כבר לא ייזכר כאחד המוצלחים בהיסטוריה של MTV.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
6. יאווו
07/02/2011 - 18:29
מאת שרי
30 seconds to mars/1111 מגיע להם ולינקין פארק איזו הופעה מושלמת
5. העיקר ש 30 seconds to mars לקחו פרס
08/10/2010 - 19:30
מאת שלייייי
יששש!!!!! הם לקחו את קליפ הוק הטוב ביותררר!!!!
4. מה קשור לי בירן? (ל"ת)
17/09/2010 - 14:18
מאת מה קשור לי בירן?
3. לידי גאגא
14/09/2010 - 15:51
מאת רום
איפה אפשר לשמוע את הסינגל הראשון מהאלבום של לידי גאגא?
2. ג'סטין ביבר א...?
13/09/2010 - 16:57
מאת ביברית
ג'סטין ביבר החתיך המושלם אין עליו כזה ילד עוד לא ראיתי למרות שקודי סימפסון גם לא רע בכלל!....
1. יפה . (ל"ת)
13/09/2010 - 07:08
מאת ליאת
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.