גו ווסט
הראפר המצליח עומד בהבטחתו וחושף בכל שבוע שיר חדש מתוך אלבומו הבא. ביונסה וג'סטין ביבר כבר בפנים
מערכת שירונט 27/09/2010
אחרי שסגר סופית את פרשיית טיילור סוויפט עם הופעה מרגשת בטקס פרטי MTV שנערך בתחילת החודש, מתרכז הראפר והמפיק קנייה ווסט בהכנות לקראת הקאמבק המצופה שלו באמצע נובמבר עם אלבומו החמישי שייקרא "Dark Twisted Fantasy".

בפרופיל הטוויטר שפתח לאחרונה, מקפיד ווסט לשתף את המעריצים בתהליך העבודה על האלבום ואף להעלות שירים מתוכו להאזנה. עד כה עלו לבלוג האישי שלו חמישה קטעים חדשים, פלוס שני רמיקסים (אחד מהם בשיתוף ג'סטין ביבר), כשאת כולם ניתן להוריד חינם באתר תמורת כתובת המייל שלכם.

מפיקים שעבדו עם ווסט בשנה האחרונה על האלבום באולפנו הפרטי בהוואי, מספרים שהראפר זנח לגמרי את ההשפעות האלקטרוניות של אלבומו הקודם וחזר לעבוד עם סימפולים מקלאסיקות ישנות שאפיינו את אלבומיו הראשונים.

מלבד הסינגל הראשון "Power" שגם לווה בקליפ אומנותי מרשים, נמסר שהאלבום יכלול שיתופי פעולה עם מיטב כוכבי המוזיקה השחורה של היום בהם ביונסה, אמינם, מ.י.ה, ג'יי זי, קיד קאדי ודרייק. הסינגל השני שצפוי לצאת לרדיו בסמוך ליציאת אלבום הוא "Runaway", השיר אותו ביצע בטקס של MTV ולאחרונה אף צילם לו קליפ בן חצי שעה בפראג בחודש שעבר, שאם להסתמך על הטריילר שבאתר, הולך להיות אחד הקליפים המדוברים של השנה הנוכחית.