ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


מארס תורכי
למרות שנעצר על אחזקת בסמים בשבוע שעבר, כובש ברונו מארס את הפסגה באמריקה ובבריטניה במקביל
מערכת שירונט 27/09/2010
 

בזמן ש"Billionaire" שלו ושל טרוויס מאקוי עדיין לוהט במצעדי ההשמעות בישראל, כובש הכוכב העולה ברונו מארס את פסגות מצעדי העולם המרכזיים עם להיט הסולו שלו "The Way You Are". אחרי שהצליח להוריד ביום חמישי את "Teenage Dream" של קייטי פרי מהמקום הראשון באמריקה, כבש מארס אתמול בערב גם את ראש מצעד הסינגלים בבריטניה, כשהוא מוכר כמות כפולה מהמקום השני במצעד,"Dynamite" של טיו קרוז.

אבל למרות שמדובר ללא ספק באחד הלהיטים המוצלחים של השנה, רבים באמריקה טוענים שדווקא מעצרו של מארס בלאס וגאס בשבוע שעבר בגין אחזקת סם מסוג קוקאין היא זאת שתרמה לעניין התקשורתי הרב סביבו ולמכירות נוספות של הסינגל שהעניקו לו לבסוף את המקום הראשון. נכון לעכשיו לא ידוע מה יהיה עונשו של הזמר, אך הוא כבר הספיק לציין בפני השוטרים כי לא השתמש בסמים לפני וכי מדובר בפעם הראשונה.

כידוע, עוד לפני שהפך לכוכב רוק בזכות עצמו, התחיל מארס את הקריירה בתעשיית המוזיקה בתור כותב ומפיק ושל להיטי פופ ענקים כמו "Right Round" של פלורידה והמנון המונדיאל "Waving Flag" של קיי-נאן, אבל התפרסם גם בזכות עצמו בחודשים האחרונים בזכות הפזמונים הקליטים ששר בלהיטים "Nothing On You" של הראפר בי.או.בי וב "Billionaire". מארס, או בשמו המקורי פיטר הרננדז, נולד לפני כ24 שנים בהוואי להורים ממוצא פיליפיני ופורטוריקני. את הפריצה הראשונה לשואוביז עשה כבבר בגיל 5 כשכיכב כאלביס הקטן בסרט קולנוע, אבל אל עולם המוזיקה נכנס רק בגיל 17 כשעזב את ביתו ועבר אל לוס אנג'לס.

העבודה המשותפת עם אומני ענק כמו "השוגבייבס",ג'סטין ביבר ושון קינגסון סידרה לו די מהר קשרים בחלונות הגבוהים והדרך לאלבום ראשון הייתה רק עניין של זמן.ההצלחה הגדולה במצעדים של  "Nothing On You", הובילה כמובן לזירוז התהליכים ומארס שחרר במאי האחרון אלבום קצר עם ארבעה שירים והחל לעבוד על הדיסק מלא שצפוי בסתיו ויכלול כמובן גם את המגה להיט הנוכחי.

שימו לב גם לקאבר המיוחד ללהיט, בביצוע של מומי לוי שלנו:

 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
3. בן כמה הוא?
29/09/2010 - 15:59
מאת אטרט
null
2. מארס תורכי
28/09/2010 - 20:19
מאת אורטל
אני מתה על הזמר הזה יש לו קול כזה יפה והוא כזה כזה חתיךךךךךךךךךך
1. ברונו מארס שולט !
27/09/2010 - 22:45
מאת לולית ;)
ברונו מארס שולט !יש לו קול מדהיםם!!I♥BRUNO MARS:)
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.