ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


קליפס בספיישל זמרות
רגע לפני הכריסמס קבלו את הקליפים חדשים של מריה קארי, נלי פורטדו, פינק וניקול שרזינגר
מערכת שירונט 04/11/2010
 

מריה קארי – "Oh Santa"

עוד לפני שהתבשרנו שהיא בהריון (מזל טוב) הספיקה מריה קארי לצלם את הקליפ לסינגל החדש שלה  "Oh Santa" שלקוח מתוך אלבום כריסמס מיוחד שייצא במהלך החודש. יחסית לשירי כריסמס מהסוג "הו סנטה" דווקא קליט למדי ואוחז באווירת סול רטרואית סטייל איימי ויינהאוס שהיה יכול לעבוד גם בלי מילות החג המטופשות שתפרו לה. האלבום המלא אגב, יכלול דואט של הזמרת עם אמה, זמרת האופרה, וגם לו צילמו השתיים קליפ לאחרונה שייצא בחודשים הקרובים.

 


נלי פורטדו – "Night Is Young"

כבר סיפרנו לכם קודם על אוסף הלהיטים החדש של נלי פורטדו שייצא ב-16 בנובמבר ויכלול לצד כל השירים המוכרים גם שלושה שירים חדשים, בהם הסינגל החדש והמדבק "Night Is Young". עכשיו היא משחררת גם את הקליפ המסיבתי ללהיט שצולם בטורנטו בקנדה, המדינה משם כידוע מגיעה פורטדו במקור.

פינק – "Raise Your Glass"

גם פינק תחבוק אוסף להיטים ראשון במהלך החודש הקרוב ואף היא משחררת השבוע קליפ לשיר החדש והמוצלח מתוכו שנקרא "Raise Your Glass" וכבר זוכה להשמעות נאות מאוד ברדיו באמריקה וסביר להניח שבקרוב גם כאן בארץ. אגב, כמו קייטי פרי לפניה עם "Fireworks", גם את הקליפ החדש שלה מקדישה פינק למען זכויות הקהילה הגאה באמריקה לנישואין ואפילו הולכת עם זה עד הסוף עם חגיגה גאה משלה בקליפ.

ניקול שרזינגר – "Poison"

סולנית ה"פוסיקט דולז" ניקול שרזינגר מחממת מנועים לקראת אלבום הסולו שלה, שבתקווה אכן ייצא סוף סוף, אחרי דחיות לא מעטות. "רד וואן", המפיק של גאגא, אחראי על ההפקה המוזיקלית והפזמון המדבק של הסינגל החדש "Poison" ושרזינגר על הקולות המסונטזים והפוזות בקליפ הסקסי הנלווה.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
2. im number 2
09/01/2011 - 18:45
מאת chris
the songs of nicole scherzinger and puna are amazing i really loved them when they come to israel?
1. הקליפ של פינק חזקק !
04/11/2010 - 10:14
מאת צחי
וגם של ניקול אחלה לגמרי
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.