ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


קליפס. ספיישל היפ הופ
דר' דריי מארח את אייקון וסנופ דוג, קנייה ווסט וג'יי זי משתפים פעולה וקליפים חדשים לפלו רידה וטי-פיין
מערכת שירונט 25/11/2010
 

פלו רידה – "Turn Around"

למרות שעברה בקושי שנה מאז אלבומו האחרון "R.O.O.T.S", משחרר הראפר פלו רידה מיני אלבום שלישי (שמונה קטעים סה"כ) לקראת הכריסמס, כנראה כדי לרכב על הצלחת הלהיט האחרון שלו "Club Can't Handle Me". לא ברור מה כל כך לחוץ לו להוציא חצי דיסק בתקופה בה כולם מוציאים אלבומים חדשים ועוד קולגות כמו ה"בלאק אייד פיז", ריהאנה וקנייה ווסט, אבל אנחנו בכל מקרה מרוויחים מזה עוד קליפ סקסי במיוחד שצילם לאחרונה בברזיל לסינגל הראשון והלהיטי "Turn Around".

דר' דריי, סנופ דוג ואייקון – "Kush"

למעלה מעשור שעולם ההיפ הופ מחכה ל "Detox", אלבומו השלישי של הראפר ומפיק העל דר' דריי שנדחה פעם אחר פעם בשנים האחרונות. עכשיו מגיע סוף סוף הסינגל הראשון מתוכו הנקרא "Kush" בו הוא מארח את סנופ דוג ואייקון. השיר החדש למעשה לא תוכנן לצאת כסינגל, אבל דליפה מוקדמת שלו לרשת ותגובות חיובות מהמעריצים שכנעה את דריי להוציא אותו באופן רשמי ואף לצלם לו קליפ שייצא בקרוב.


קנייה ווסט וג'יי זי – "That's My Bitch"

אחרי שנת השתיקה שלו בעקבות פרשיית טיילור סוויפט, קנייה ווסט חוזר להפגיז ובגדול. אלבומו החדש " My Beautiful Dark Twisted Fantasy" שיצא השבוע כבר זוכה לביקורות מעולות ו "Runaway" הסינגל השני מתוכו כבר הפך ללהיט גדול. במקביל מקפיד ווסט להתארח באלבומים של חברים טובים כמו קיד קאדי וקרי הילסון ואף מכריז על מיני אלבום משותף עם חברו ג'יי זי שיייצא בשנה הבאה. קטע ראשון ומעולה מתוכו בשם "That's My Bitch"  בו מתארחת גם אלי ג'קסון הזמרת של צמד האלקטרו פופ המצליח "לה רו", הגיע לרשת השבוע ורק מעלה את רף הסקרנות לקראת צאת הפרויקט המלא.

להאזנה לקטע לחצו כאן


טי-פיין וריק רוס – "Rap Song"

מלך האוטוטיון טי-פיין משחרר את הסינגל הרשמי הראשון מתוך אלבומו הרביעי "Revolver". בקטע שנקרא "Rap Song" מצטט הראפר להיטי היפ הופ גדולים של פיפטי סנט, ליל' ויין ואאוטקסט ומארח את הראפר ריק רוס. למרות שהכריז בתחילת השנה שבאלבומו הבא ימעט בשיתופי הפעולה כדי להוכיח שהוא יכול גם לבד, מסתבר עכשיו שבאלבומו החדש יתארחו רבים מחבריו הקרובים, שמות כמו: פיטבול, פלו-רידה דיג'יי חאלד ואחרים.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
4. די מכורה (ל"ת)
03/12/2010 - 00:48
מאת סינדי
3. פלו רידה
29/11/2010 - 07:29
מאת אורטל
שיר מהמם הקליפ תותחי
2. פשוט מטורף ביותר (ל"ת)
27/11/2010 - 20:59
מאת סינדי
1. שירים יפים,
26/11/2010 - 11:06
מאת shaymi555
וואי איזה קליפ פלו ריידההה
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.