הדג נחש ב 360 מעלות
הלהקה המצליחה מוציאה קליפ אינטראקטיבי חדשני ללהיט "לא מספיק" וחוגגת בהופעה מיוחדת
מערכת שירונט 14/12/2010

כיאה לאחת הלהקות המובילות בישראל, והמשגרירות המובילות שלנו בעולם. משחררת להקת "הדג נחש" קליפ חדשני ומושקע לשיר "לא מספיק", שלקוח מתוך אלבומם האחרון והמצליח '6'. הקליפ, שהופק על ידי חברת Dori Gatt 360 ובוים על ידי גל מוג'ה, צולם באמצעות טכנולוגיית ה SA9 המאפשרת צילום ב – 360 מעלות של המרחב. הצופים באינטרנט ובסלולר יכולים לנווט באופן עצמאי בתוך החלל, להתמקד בכל אחד מחברי הלהקה בנפרד ולשלוט בעצמם בזווית הצילום הרצויה.

מדובר בפעם הראשונה שקליפ כאלה מצולם בישראל, כשהשימוש בטכנולוגיה החדשנית מקנה לצופים חווית צפייה שלא הייתה כמותה בארץ. חברי הלהקה מספרים כי חוויית הצילום הייתה שונה ומיוחדת מכל קליפ אחר שצילמו אי פעם. הקליפ כולו צולם בטייק אחד, ארוך ומתוזמן לכל אורכו בכל רגע נתון, מה שהצריך ריכוז ודיוק רב מכל המשתתפים.

את חגיגות יציאת הקליפ וגם את ציון אלבומי הזהב להם זכתה על האלבום האחרון והאלבום הקודם "בעזרת הג'אם" ,תציין הלהקה במגה הופעה מיוחדת וחד פעמית בהאנגר 11 ביום חמישי השישה בינואר. במהלך הופעה יעלו על הבמה חברים מלהקות "שבק ס'", ג'ירפות ואף להקת הבובות הטלוויזיונית "רד בנד" שמשתפת פעולה עם הלהקה גם בעונה החדשה של הסדרה שתעלה בקרוב בהוט.

לצפייה בקליפ לחצו כאן