ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


פופ ארבעה
ארבעה סינגלים חדשים ופופיים במיוחד: הבלדה של הסיסטרס, ההיפ הופ של לוקץ', הדאנס של ג'סי והסול של מיכל שפירא
מערכת שירונט 06/01/2011
 

סיסטרס – "אהוב ליבי"

לאחר שפרצו עם סינגל הבכורה "יא חביבי", חוזרות "סיסטרס", להקת האחיות המדוברת לבית רוברטו, עם סינגל שני בשם "אהוב ליבי", שגם מלווה בקליפ מושקע בו ניתן לראות לראשונה את שלושת האחיות בוידאו ולא רק בתמונות. בניגוד לסינגל הראשון והקצבי, הפעם מדובר בבלדה פופית עם נגיעות ים תיכוניות, שכבר זוכה לצפיות נאות ביוטיוב.


ג'סי – "לילה"

מפיק הג'ינגלים ישי רזיאל ממשיך להפגיז בקאברים לקלאסיקות פופ ישראליות תחת שם הבמה Jess-E. אחרי הקאבר המוצלח ל"אין מוצא" של אדם, שנשמע בדיוק כמו המקור, רק בגרסה עדכנית ומרקידה יותר, הוא משחרר קאבר מקפיץ במיוחד ל"לילה", בלדת הניינטיז הגדולה של להקת "נוער שוליים", שגם היא למעשה קאבר לקלאסיקה הלועזית "Young Girl". כמו קודמה, גם הפעם מדובר בהפקת דאנס פופ מוצלחת, שכבר מתנגנת בתחנות הרדיו השונות.


לוקץ' – "ברנדון וולש"

במקביל לשיר הפתיחה של סדרת הטלוויזיה המצליחה "חסמב"ה דור 3" אותה הוא מבצע, משחרר הראפר הגדול (תרתי משמע) לוקץ', קטע חדש ומדבק שכולו מחווה לברנדון וולש, כוכב סדרת הקאלט מהניינטיז "בברלי הילס". מדובר בסינגל השני מתוך אלבומו החדש "פלטינה", שייצא בקרוב. על ההפקה המוזיקלית: אורי שוחט ומיכאל כהן מ"כהן ומושון" שגם הלחינו יחד עם לוקאץ'.


מיכל שפירא – "עוד יהיה לי"

את מיכל שפירא אתם אולי זוכרים כמשתתפת בתוכנית הריאלטי "פרוייקט וואי" ששודרה לפני מספר שנים, אבל היום היא בעיקר עסוקה בלפתח קריירה כזמרת וכשחקנית. במקביל לעבודה על אלבום הבכורה שלה שייצא בהמשך השנה, משתתפת שפירא בימים אלה בסדרה החדשה והמדוברת של "קשת", "בקרוב האהבה", לו גם נבחרה לשיר את שיר הנושא: "עוד יהיה לי", קאבר סול פופי מוצלח לקלאסיקה של מרגלית צנעני, שיש בהחלט סיכוי שיהפוך ללהיט ברדיו בעקבות הסדרה.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
1. אמללה O_O"
10/01/2011 - 13:42
מאת אין שם מה קרה?
וואי בקליפ הראשון בסוף הקלים מה עשו לבחור המסכן יואו איזה לא קשור זה הקליפ... חבל שיר מאוד יפה.. ד.ד
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.