ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


קליפס שיתופי פעולה לוהטים
טייסטו ובאסטה ריימס, ג'יי זי וקנייה ווסט, מילק אנד שוגר ו'ויה קון דיוס' והראפר הכי לוהט היום האמריקה יחד עם סנופ דוג וטי-פיין
מערכת שירונט 13/01/2011
 

 
טייסטו ובאסטה ריימס – "C'mon"

אחרי דיוויד גואטה, נראה שהדיג'יי הבא שהולך להפוך ליקיר הראפרים האמריקאים הוא לא אחר מאשר טייסטו. בשנה שעברה הוא כבש את מועדוני אמריקה בקטע משותף עם שון קינגסטון (וגם את הרדיו בלהיט עם נלי פורטדו) ועכשיו הוא מתקדם מעלה לבאסטה ריימס. מדובר בגרסה הווקאלית לטראק המצליח של הדיג'יי ההולנדי יחד עם המפיק דיפלו, שסביר להניח תהפוך גם היא ללהיט ענק במסיבות.

מילק אנד שוגר וויה קון דיוס – "Hey Nah Neh Nah"

ההצלחה הענקית של "פה פה אמריקנו" בקיץ האחרון לא הותירה בכלל ספק שמתקפת קטעים דומים תנחת עלינו מיד אחרי. אחד הנסבלים שבהם הוא הגרסה החדשה של הצמד מילק אנד שוגר לקלאסיקה של הלהקה האהובה "ויה קון דיוס" ומסתבר שיש לזה אפילו כבר חיקוי אחד לאחד של הדיג'יי האיטלקי ריקו ברנסקוני.

קנייה ווסט וג'יי זי – "HAM"

כבר הרבה זמן שבעולם המוזיקה מדברים על האלבום המשותף של ג'יי זי וקנייה ווסט (כאילו לא כל קטע שני שלהם מוציאים הוא משותף גם ככה). עכשיו, אחרי שווסט כבר הוציא את האלבום שלו, שהתברר כמעולה וגם זוכה להצלחה גדולה, מתפנים השניים לקדם גם את הפרויקט שהקליטו בצרפת בשנה האחרונה וייקרא "Watch The Throne". הסינגל הראשון הרשמי מתוכו הוא הקטע המאכזב משהו "HAM" וכולנו תקווה שהאלבום המלא כולל דברים טובים יותר.

וויז חליפה, סנופ דוג וטי-פיין – "Black & Yellow"

אחד הראפרים החדשים הכי מדוברים היום באמריקה הוא וויז חליפה, שחוץ משם ים תיכוני משהו, זוכה גם להצלחה היסטרית של הלהיט הענק הזה בשלל מצעדי הבילבורד. הקטע המקורי של חליפה, שכולו מחווה לצבעים הרשמיים של קבוצות הספורט השונות בעיר הולדתו פיטסבורג שבפנסילבניה, זכה די מהר לשלל גרסאות של ראפרים אחרים, שהחליפו בין הצבעים המוזכרים בקטע, כל אחד לצבעי קבוצת הספורט האהובה עליו. במקביל יצא השבוע הקליפ לרמיקס הרשמי והמעולה של הקטע בו מתארחים כמה מהשמות המובילים בביזנס היום כמו סנופ דוג וטי-פיין.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.