ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


מוניקס סקס בקליפ חדש
קליפ חדש ומושקע ללהקה המתקאמבקת. וגם סינגלים חדשים ומוצלחים לדנה עדיני, קובי אוז ונועם רותם
מערכת שירונט 18/01/2011
 

דנה עדיני – נינו מאני

שלוש שנים אחרי "Big Girls", אלבום הבכורה הלועזי שלה, משחררת השבוע דנה עדיני חברת ההרכב "הבנות נחמה", סינגל ראשון מתוך אלבום סולו שני שייקרא "אשליה" שהפעם יהיה ברובו על טהרת העברית. את "נינו מאני" המיוחד כתבה עדיני והלחינה יחד עם מפיק האלבום יונתן גולדשטיין (ג'וני הקטן). באלבום המלא יכללו 12 שירים אותם כתבה והלחינה בעצמה למעט הסינגל החדש ושיר נוסף באלבום אותם הלחינה יחד עם גולדשטיין.

נועם רותם – ברזל ואבנים

"ברזל ואבנים" הוא סינגל ראשון ומוצלח מאוד מתוך אלבום חדש של נועם רותם, לשעבר סולן "קרח 9", שייצא כשלוש שנים אחרי אלבומו עטור השבחים "עזרה בדרך". את שירי האלבום החדש (השלישי במספר) כתב רותם במהלך שלוש השנים האחרונות אותן בילה בדרכים, בסיבוב ההופעות הארוך של "עזרה בדרך". רותם אחראי למילים והלחן ועל הפקה המוזיקלית של אביחי טוכמן, שגם הפיק את האלבום המלא שצפוי לצאת במהלך החודשים הקרובים.

קובי אוז – משפחת צנעני

סולן להקת טיפקס לשעבר קובי אוז, ממשיך להתפתח מוזיקלית עם בקריירת הסולו שלו ומשחרר בקרוב אלבום חדש, שלישי במספר, בשם "מזמורים נוספים". היום יוצא לרדיו הסינגל ראשון מתוכו שנקרא "משפחת צנעני" ומדובר למעשה בקאבר לשיר של יגאל בשן ויזהר כהן מתוך הסרט הידוע באותו השם. לדברי אוז, "מזמורים נוספים" הוא "ארון השירים" שמתוכו שאב את ההשראה לאלבומו הקודם "מזמורי נבוכים" ובו הוא לוקח שירים מהמקורות ופיוטים רבים שמעולם לא הוקלטו ומזמין את המאזין אל מסע הרפתקני של עתיק ומודרני, ציבורי ואישי, קודש וחול הנשזר בעיקר מגרסאות כיסוי ולחנים חדשים.

מוניקה סקס – מנגינה. הקליפ

חודש וחצי אחרי שיצא לרדיו הסינגל השני והמעולה של מוניקה סקס "מנגינה", מגיע הקליפ המאוד מושקע לשיר שביים נמרוד שפירא. ל"מנגינה" קדם הסינגל הראשון והמצליח "השמלה ממדריד", שניהם כמובן יופיעו באלבומה החדש של הלהקה, שהפיק מוזיקלית עופר מאירי וייצא בשישה בפברואר. את צאת האלבום וחגיגות 16 שנה לאלבום הבכורה "פצעים ונשיקות", תחגוג הלהקה בהופעה מיוחדת בהאנגר 11 בתל אביב בסוף פברואר (24.2). במופע יתארחו שלום חנוך, שלומי שבן, ירמי קפלן וקרני פוסטל.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.