ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


ישראלי חדש
קליפ חדש לסאבלימינל, קטע דאנס נועז בהשתתפות בקי גריפין, להיט "טיפקסי" חדש של קובי אוז ועוד זמרת ים תיכונית חדשה
מערכת שירונט 22/02/2011
 

במקביל להצלחה הגדולה של "זה קורה", שמככב במקום הראשון במצעד ההשמעות ברדיו השבוע, משחרר היום סאבלימינל את הקליפ לסינגל הקודם שלו (ושל צ'ולו) "עיניים להם". כזכור, מדובר בשיר מחאה בקצב הרגאיי, בו חזר סאבלימינל לחומרים שאפיינו אותו בתחילת הקריירה וזנח לרגע את סגנון האלקטרו ההיפ הופ. את הקליפ שביים קובי פליישמן, צילם סאבלימינל על רקע נופו של הכרמל השרוף, שמשתלב במחאה שהוא מביע בשיר. אלבומו החדש של הראפר צפוי לצאת בחודש הבא ב-20 במרץ.

בקי גריפין – "Why Don't Just Fuck"

שימו לב לשיתוף הפעולה המעניין בין המפיק והדיג'יי הצרפתי Greg Parys למגישה והשחקנית בקי גריפין. מדובר בגרסה עברית ללהיט דאנס שיצא לפני מספר שבועות בצרפת וכבש את מצעדי ההשמעות שם. הגרסה העברית, והדי גסה יש לומר, בכיכובה של גריפין יוצאת במקביל לשלל גרסאות בשפות נוספות שיצאו בשבועות הקרובים ברחבי אירופה.

קובי אוז – "חמדת ימים"

סולן להקת טיפקס לשעבר קובי אוז משחרר את "חמדת ימים", סינגל שני מתוך אלבומו הבא "מזמורים נוספים" שייצא בקרוב. באופן מפתיע מדובר בשיר שיותר ממזכיר את "רבי ג'ו כפרה, להיט הבכורה של להקת האם שלו, הודות למקצב רוקנ'רולי קליט וקאץ פרייז מדבק ("אותו קראת"). את המילים שלקוחות מתוך סידור התפילה הלחין הרב שלמה קרליבך ובביצוע המקפיץ של אוז יש בהחלט סיכוי שמדובר בלהיט רדיו פוטנציאלי לשבועות הקרובים.

 

צליל קליפי – "לא מזיז לך"

טרנד הזמרות הים תיכוניות החדשות נמשך, מסתבר בשיא הכוח. לתגליות כמו אתי ביטון, שני יצהרי ואחרות מצטרפת עכשיו גם (שימו לב לשם המיוחד) צליל קליפי בת ה-22 עם סינגל ראשון בשם "לא מזיז לך". קליפי, בוגרת להקת "פיקוד מזרח" מגיעה במקור ממושב בצפון הארץ ועובדת בימים אלה על אלבומה הראשון. את "לא מזיז לך" הקצבי באווירה דאנסית ים תיכונית כתבה והלחינה בעצמה ועל ההפקה המוזיקלית אחראי שניר מרקוס.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
2. קובי אתה ענק (ל"ת)
27/02/2011 - 15:02
מאת סינדי
1. סבלימינאל תותח!
25/02/2011 - 12:01
מאת טל
שפיצים:) אוהבת תמוסיקה שלוהקליפ עם בקי גיפין דוחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.