ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


ישראלי חדש
סינגל שני מתוך הפרויקט המשותף של רייכל וגפן, בלדה מרגשת לשלומי סרנגה, סוכריה פופית עדכנית לליהי עטר ואלבום אקוסטי למאיר בנאי
מערכת שירונט 02/03/2011
 

אביב גפן ועידן רייכל – "בובות"

סינגל שני מתוך הפרויקט המשותף והמסקרן של שניים מהמוזיקאים המבילים שלנו. את המילים של "בובות" כתב גפן, שגם הלחין יחד עם רייכל ועל ההפקה המוזיקלית אחראים השניים יחד. אחרי שבלהיט הראשון "קוצים" היה זה רייכל שעמד מאחורי המיקרופון, הפעם זוכה בכבוד גפן שנותן לשיר גוון מחוספס משהו שמשתלב בהפקה הרוקית אתנית של השיר.

שלומי סרנגה – "לא עזבתי מעולם"

שלומי סרנגה משחק באופן קבוע בין שני העולמות: זה של החפלה הים תיכונית יוונית וזה של מוזיקת אמצע הדרך האיכותית. השיר החדש והמעולה "לא עזבתי מעולם" משתייך לקבוצה השנייה הודות לאווירת הבלוז הרטרואית השקטה שתפרו לו ברק פלדמן (מילים) ויוני בלוך (לחן). זהו סינגל נוסף של סרנגה מתוך אלבומו הבא שיוצא אחרי להיטים כמו "טאבה טומבה", "גלו גלו" ו"כל הנשים יפות".

ליהי עטר – "קונפטי"

לפני כשנה פרצה לחיינו הזמרת ליהי עטר בזכות הקאבר הפופי ללהיט "איתו לנצח" של להקת "קרח תשע" ואף שחררה אלבום בכורה מוצלח שכלל גם שירים כמו "לא אותך" ו"לרקוד". היום היא משחררת לרדיו את "קונפטי", סינגל ראשון מתוך אלבומה השני בו היא מקפידה על אווירה פופית מעודכנת בהתאם למה שקורה היום במצעדי העולם. את המילים של "קונפטי" כתב מאיר גולדברג והלחין והפיק מוזיקלית אסף אברבוך.

מאיר בנאי – "וביניהם" אקוסטי

הזמר הותיק והאהוב מאיר בנאי התקאמבק אלינו לפני כשנתיים עם אלבומו המצליח "שמע קולי". לאחר סיבוב הופעות ארוך עם להקתו החליט לקחת הפסקה ולחזור לבמות בפורמט אינטימי יותר תחת השם "כמו אגם רוגע", כשהוא לבדו עם גיטרה ופסנתר. הקרבה לקהל והעיבודים הרזים הפכו כל הופעה והופעה לחד פעמית וכדי להנציח את החוויה לטובת שאר מעריציו בחר בנאי להקליט את ההופעות הללו שיוצאות עכשיו באלבום לייב כפול הכולל 22 ביצועים מרגשים לשיריו הגדולים.

את יציאת הדיסק ילוו מספר הופעות חגיגיות ברחבי הארץ. הופעות ראשונות יערכו ב"תיאטרון ירושלים" שבירושלים (8.3), "צוותא" בתל אביב (15.3), "אולם רפפורט" בחיפה (24.3), ו"המשכן לאומניות הבמה" בבאר שבע (2.6).

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
1. השיר של גפן ורייכל חסום (ל"ת)
04/03/2011 - 15:55
מאת אבא שלך
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.