ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


קליפס
קליפים חדשים לקלי רולנד וליל' ויין, פיפטי סנט וג'רמייה, מארון 5 ושלושים שניות למאדים
מערכת שירונט 11/04/2011
 

קלי רולנד וליל' ויין – "Motivation"

אחרי לא מעט דחיות, נראה כי אלבומה השלישי של קלי רולנד יזכה לצאת סוף סוף. הסינגל הרשמי שאמור לקדם את יציאתו הוא קטע ארנ'בי מעולה בו מתארח הראפר ליל' ויין ונקרא "Motivation" ( שעובד,אגב,יותר טוב בגרסת הרמיקס), כשהוידאו קליפ לשיר שוחרר לרשת בתחילת השבוע שעבר. לסינגל החדש קדמו הלהיטים "Commander" שהפיק לה דיוויד גואטה והסינגלים "Grown Woman", "Forever and a Day" ו "Rose Colored Glasses" שיופיעו כמובן גם הם באלבום המלא.


פיפטי סנט וג'רמייה – "Down On Me"

אחרי שפיפטי סנט הפך את יוטיוב עם קליפ הליפסינק המשעשע שלו עם קינן קהאיל לשיר הזה, כבש ג'רמייה את מצעדי המכירות באמריקה עם למעלה ממיליון עותקים חוקיים של "Down On Me". עכשיו, חודשים אחרי, הוא גם כובש את הרדיו ואת מצעד הבילבורד הראשי עם המקום החמישי והמכובד, עם פוטנציאל להגיע גם אל הפסגה ברגע שקייטי פרי וקנייה ווסט יואילו לפנות אותה.

מארון 5 – "Runaway"

סינגל נוסף מתוך "Hands All Over", אלבומם האחרון והלא כל כך מצליח של מארון 5. הפעם מדובר ב "Runaway", שיר לא מבריק במיוחד,שבהתאם גם זוכה לקליפ לא ממש מעניין וללא נוכחותם של חברי הלהקה, שכנראה עסוקים בתכנון להצלת הקריירה שלהם רגע לפני שיהיה מאוחר מדי.


30 שניות למאדים – "This Is War"

שיר הנושא מתוך אלבומה השלישי והמצליח של להקתו של ג'ארד ליטו, זוכה לאחד הקליפים הכי מושקעים שנראו לאחרונה על מסכי היוטיוב, אם כי מסתבר שצילומיו נערכו כבר לפני כשנה. כמתבקש משמו, מדובר בקליפ מלחמתי עמוס באפקטים מרשימים, בו משחקים חברי הלהקה חיילים אמריקנים, כשברקע תמונות של מנהיגי עולם וסצנות חדשותיות ממלחמות שונות. ויש גם סצנת סיום מרגשת במיוחד ככה ששווה להישאר עד הסוף.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
1. וואוווווווווו
15/05/2011 - 15:50
מאת שרי אשלון
ג'ארד לטווווווווווווווווווווווווווווווו
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.