למעלה ממאה אלף דולר הושקעו בקליפ החדש והמרשים של דנה אינטרנשיונל, שנחשב לאחד הקליפים הכי יקרים שהופקו אי פעם בארץ. לדברי מנהליה של הזמרת, המחשבה מאחורי ההשקעה העצומה בוידאו קליפ היא "להציג את ישראל בשיא הקדמה גם בתחום האופנה והסטיילינג של 2011". את הקליפ ל"דינג דונג" ביים אורי שיצר והפיקה חברת ההפקה "מיאלמה".
במקביל להשקת הקליפ נערכת אינטרנשיונל במרץ לחצי הגמר הראשון של התחרות, שיערך ב-12 במאי, במהלך ערב יום העצמאות (אך ישודר בערוץ הראשון רק ביום שאחרי). עד כה הספיקה הזמרת להתארח בתוכנית טלוויזיה באירלנד ואף הופיעה עם השיר בלייב במועדון לילה בלונדון. ביום שלישי לפנות בוקר תמריא עם המשלחת הישראלית לדיסלהורף שבגרמניה ותחל בהכנות לקראת התחרות שתיערך ב-14 במאי.
|