ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


קליפס
אשר וליל' ויין ברמיקס לאנריקה איגלאסיאס, 'גלי' בקאבר ללהיט היוטיוב הגדול של רבקה בלאק, קלי רולנד בקליפ דאנסי וקאסקדה עם סינגל חדש
מערכת שירונט 08/05/2011
 

אנריקה איגלאסיאס, אשר וליל' ויין – "Dirty Dancer"

אומנם הוא דחה את זמן הופעתו בישראל ביומיים (התאריך החדש: 1 ביוני), אבל אנריקה איגלאסיאס יעשה הכל כדי לשכנע אתכם לבוא ולראות אותו לייב בנוקיה. רגע לפני שהוא מתחיל בסיבוב ההופעות העולמי שלו, מוציא הכוכב הלטיני סינגל נוסף מתוך אלבומו האחרון. הפעם מדובר בשיר "Dirty Dancer" בו מתארחים הזמר אשר והראפר ליל' ויין. כמו קודמיו, גם בסינגל הנוכחי נצמד איגלאסיס למקצבי דאנס אופנתיים (שהפיק המפיק הלוהט של גאגא "Red One") והופעות אורח של ראפרים מצליחים, שלא אכזבו אותו במצעדים בעבר עם להיטים כמו "I Like It" עם פיטבול ו "Tonight" עם לודאקריס.

גלי – "Friday"

אחרי שהפך לאחד מלהיטי הרשת הגדולים של השנה, גם כוכבי הסדרה המוזיקלית המצליחה "Glee", החליטו לתת את הפרשנות שלהם לשיר הזוועתי של רבקה בלאק הזייפנית בת ה-14. באופן מפתיע, במקום לתת לשיר סוף סוך ביצוע נורמלי בחרו החברים להשתמש גם הם בהפקת דאנס זולה במיוחד ובאפקט האוטוטיון על קולם, ובכך יצרו גרסה לא פחות נוראית מזו של בלאק.

קלי רולנד ואלכס גאודינו – "What A Feeling"

במקביל לקריירת הסולו שלה, וקידום אלבום הארנבי החדש, ממשיכה קלי רולנד לשתף פעולה עם מיטב מפיקי הדאנס. זה הקליפ החדש לסינגל האחרון והמוצלח שלה עם המפיק האיטלקי אלכס גאודינו.

קאסקדה – "San Francisco"

רגע לפני שיוצא אלבומם הרביעי, משחרר הרכב הדאנס הגרמני המצליח קסקדה, את הקליפ לסינגל הראשון מתוכו "San Francisco". אבל אל תתרגשו יותר מדי. מדובר בעוד שיר פופ דאנסי משעמם, שבכלל נשמע כמו העתק רע של הלהיט הקליפורני של קייטי פרי וסנופ דוג.

ואם נשאר לכם עוד כוח, שימו לב גם לקליפים החדשים של הראפרית ניקי מינאג' וסולנית הפוסיקטדולז ניקול שרזינגר בקטע משותף עם פיפטי סנט.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
4. למה נראה לכם!!!
15/05/2011 - 15:05
מאת יוחנה
זה שיר אחד היפים של קסקדה אפילו יותר יפה מהשיר של קייטי פרי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3. אני חולה על אנריקה !
14/05/2011 - 11:19
מאת תותינה
אני חולה על אנריקה!
2. אנריקה D:
14/05/2011 - 00:09
מאת המעריצה הכי גדולה של אנריקה ♥
אייזה רמיייקס מגניייב לשיר דרטי דאנסר XD נ.ב -- אנריייקה החתיך D:
1. שכחתם תהכי חשוב !
08/05/2011 - 22:24
מאת LOL
חשבתם שאני אגיד ליידי גאגא אבל אני היא טיפשה... ניקי מינאג'- super bass!
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.