אמינם וריהאנה בקליפ לוהט
הדואט ההיסטרי של אמינם וריהאנה זוכה עכשיו גם לוידאו קליפ דרמטי בכיכובם של מייגן פוקס ודומיניק מונאהן
נוי אלוש 06/08/2010

תוך כדי שהוא שומר על מקומו לשבוע נוסף בפסגת המצעד האמריקני שהתפרסם אתמול (שבוע שלישי ברציפות), זוכה הלילה "Love The Way You Lie", הדואט המצליח של אמינם וריהאנה גם לוידאו קליפ דרמטי שכנראה ידובר וידוסקס ברשת לא מעט בימים הקרובים.

כפי שסיפר בראיונות מוקדמים במאי הקליפ ג'וזף קאהן (בריטני, דסטניז צ'יילד), הקפיד אמינם שגם גרסת הוידאו של הלהיט תישאר נאמנה לטקסט המקורי שמתאר, איך לא, עוד פרק ביחסים הסבוכים והנפיצים שלו עם אשתו לשעבר קים. לא משהו אגב שריהאנה לא יכולה הייתה להזדהות אתו באופן אישי אחרי המכות שחטפה לפני כשנתיים מהאקס חמום המוח שלה כריס בראון.

כיאה למגה דואט בסדר גודל שכזה, גם השחקנים שנבחרו לככב בקליפ מוכרים לא פחות מהאמנים המבצעים אותו, ומדובר כמובטח בכוכבת ה"רובוטריקים" מייגן פוקס ולצידה כוכב "שר הטבעות" ו"אבודים" דומיניק מונאהן. השניים, שמשחקים בתפקיד זוג אוהבים המנהל מערכת יחסים קיצונית שמסתיימת באופן טראגי, אף ספרו כי במהלך הצילומים הרגישו לא פעם כאילו הם מגלמים את אמינם ואת קים.

הקליפ המדובר מגיע לרשת כחודש וחצי לאחר צאת השיר למכירה באופן דיגיטלי, כשעד היום הורד הדואט באופן חוקי למעלה מ200,000 אלף פעמים. זה כמובן בנוסף לשלושת מיליון עותקים שנחטפו עד עכשיו ברחבי העולם מ "Recovery", אלבומו החדש והמצוין של אמינם בו נכלל הדואט.

השנה הנוכחית היא ללא ספק אחת השנים המוצלחות בקריירה של הראפר הלבן, שרק שלשום התבשר גם על 8 מועמדויות מכובדות לטקס פרסי הוידאו של אם.טי.וי אמריקה שיערך ב-12 בספטמבר בלוס אנג'לס, יום לפני ההופעה המשותפת והמדוברת של אמינם עם ג'יי זי בדטרויט.