ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


מזרח תיכון חדש
הלהיטים חדשים של אתי ביטון, שלומי סרנגה, שרית חדד, ארז לב ארי וישי לוי. על המילים והלחן: דקלה
מערכת שירונט 16/05/2011
 

אתי ביטון – "אולי תאמר"

אחרי שני להיטים ("פתגם סיני" ו "גנב שלי"), שכיכבו במצעדי ההשמעות והפכו אותה לזמרת הים תיכונית הכי מבטיחה שפרצה השנה, מוציאה אתי ביטון את הסינגל השלישי מתוך אלבומה הראשון שייצא במהלך השנה. בניגוד לשני השירים הראשונים והקצביים, הפעם מדובר בבלדה מוצלחת בשם "אולי תאמר",שנכתבה על ידי מור שלומוביץ והולחנה על ידי דקלה ועידו אוחיון. על ההפקה המוזיקלית אחראי תמיר קליסקי מאתניקס ואהרון קאמיגרוב. לאחרונה צילמה ביטון גם קליפ מושקע לשיר החדש, ביימה הבמאית הנחשבת שירי שחר, שביימה גם את הקלים המדובר ל"פתגם סיני". בקרוב אף תצא לסיבוב הופעות ראשון בליווי חמישה נגנים.

שלומי סרנגה – "זה רק נדמה לך"

הזמרת דקלה היא גם זאת שכתבה והלחינה את "זה רק נדמה לך", השיר החדש והמדבק של שלומי סרנגה (שלקח גם הוא חלק בהלחנה וכתיבת השיר), כשעל ההפקה המוזיקלית אחראי תמיר צור. מדובר בסינגל נוסף מתוך אלבומו הבא של סרנגה, שיוצא אחרי להיטים כמו "גלו גלו", "כל הנשים יפות", "כמו לא עזבת מעולם" ו"טאבה טומבה".

ארז לב ארי – "אהבת חיי"

פרויקט "שני צדדים למטבע" המבורך (מזרח פוגש מערב), ממשיך לנפק להיטים אל תחנות הרדיו. אחרי ש"מלנכולי" של ישי לוי ו"חנה'לה התבלבלה" של גלעד שגב ומטבוחה פרוג'קט כבשו את המצעדי ההשמעות, יוצאים עכשיו שני קאברים נוספים ומוצלחים במסגרת הפרויקט. סגיב כהן מבצע את הקלאסיקה "איך זה שכוכב" של מתי כספי בגרוב פופי דיסקואי וארז לב ארי נותן ביצוע רוק מזרחי מיוחד ל"אהבת חיי" של חיים משה.

ישי לוי – "נשיקה ודי"

אחרי הבלדה המצליחה "עננים", משחרר ישי לוי שיר נוסף מתוך אלבומו החדש "האחת שלי". הפעם מדובר בשיר קצבי בשם "נשיקה ודי" שכתב יניב דהן, שגם הלחין יחד עם אבי פרץ. בקרוב יחזור לוי לבמת האנגר 11, אחרי הופעה ראשונה מוצלחת ומכורה מראש שערך לפני כחודשיים. במופע הקרוב יארח לוי את הזמרות גלי עטרי וריקי גל.

שרית חדד – "Mi Amor"

ולסיום, שיר נוסף שכתבה דקלה הבלתי ניתנת לעצירה. הפעם מדובר ב "Mi Amor" הלטיני של שרית חדד, שלקוח מתוך אלבומה האחרון והמצליח "20". זאת הפעם הראשונה שהשתיים משתפות פעולה וכנראה לא האחרונה. עידו אוחיון הלחין יחד עם דקלה, ועל ההפקה המוזיקלית אחראים אורן עמנואל ודן פרבר.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
4. מערציה של שרית חחדדד המלכהה...!!!
23/06/2011 - 11:49
מאת ששרריייתת חדד מללככההה..!!!
אאיןןן עלללל שרית חדדד אאייןן דבריםם כמווהה במיללהה אחת ממללככהה.!!!
3. דלית אל כרמל
08/06/2011 - 17:47
מאת רנין סאחלי
אהבתי את השיר
2. אתוש
18/05/2011 - 16:55
מאת מעריצה
אתי ביטוןןןןןןןןןן את כוכבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
1. שרית חדד כאילו דה
18/05/2011 - 17:01
מאת -
השיר של שרית חדד הכי יפה פה ברשימה כאילו
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.