ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


ישראלי חדש
דה לוקו מפציץ באנגלית, 'מייז' חוזרים עם להיט קיץ חדש, לאון מהאח הגדול מחדש את אלג'יר ואדיר גץ יורד אל הים במקצב לטיני
מערכת שירונט 20/07/2011
 

אלון דה לוקו – "Love Me"

תוכנית הריאלטי המצליחה "חי בלה לה לנד" החזירה את אלון דה לוקו לעניינים בחודש האחרון ועכשיו הוא מנצל את הבמה המחודשת שנתנה לו כדי לשחרר סינגל חדש ומוצלח לרדיו. גם "Love Me" שומר דה לוקו על האווירה הראגאטונית שמזוהה אתו ואף 'מעז' לבצע את השיר באנגלית. את "Love Me" ביצע דה לוקו לראשונה במהלך צילומי התוכנית, מול כמה מאנשי התעשייה הנחשבים באמריקה. דה לוקו כתב והלחין ואף הפיק מוזיקלית יחד עם גיא פלד.


מייז – "לעשות לך טובה"

אחרי שהפכו את המדינה עם "אפטר בסדינים" והפציצו את מועדונים עם להיטים כמו "נוגעת בי" ו"מאהב איטלקי", חוזר צמד הדאנס המצליח "מייז" בסינגל קיצי חדש. "לעשות לך טובה" כמו קודמיו, הוא סינגל בסטייל ה"מייזי" המוכר: דאנס קליט באווירה מזרח אירופאית עם נגיעות ים תיכוניות. 'מייז' כתבו הלחינו והפיקו מוזיקלית ומאור קגן, הסולן הקבוע של ההרכב, אחראי על השירה והקולות.

דור דקל וליאון – "קיטש"

הרמיקסר והמפיק המוזיקלי דור דקל ("חובבי ציון") משחרר לרדיו קטע חדש יחד עם ליאון שניידרובסקי, פליט העונה הראשונה של 'האח הגדול', שאחראי על השירה. מדובר בקאבר אלקטרו פופי ללהיט "קיטש" של להקת הרוק המוערכת אלג'יר. הקטע החדש יופיע בקרוב באוסף חדש של דקל שיכלול את מיטב ההפקות והרמיקסים שלו משנת 2003 ועד היום, ביניהם רמיקסים מצליחים שעשה לאביהו שבת, גלעד שגב, ירדנה ארזי ואחרים.


אדיר גץ – "בואי נרד אל הים"

אדיר גץ ממשיך את שיתוף הפעולה שלו עם אלירז שדה  ב"בואי נרד אל הים", שיר חדש וקיצי שכתבו יחד. זהו סינגל נוסף של גץ אחרי הלהיטים 'הבחור הביישן על הפסנתר',ופייך' והסינגל הקודם 'איך היא רוקדת', שכבש את תחנות הרדיו. על ההפקה המוזיקלית אחראי גם הפעם המפיק המצליח HENREE.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.