ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


קליפס. לועזי
קליפים חדשים של פאראמור, דיוויד גואטה וטיו קרוז, רבקה בלאק ומלאני סי
מערכת שירונט 21/07/2011
 

פארמור – "Monster"

אחרי שהחלק השלישי של "הרובוטריקים" הפך לאחד הסרטים המצליחים של הקיץ, משחררת סוף סוף להקת הרוק 'פארמור' את הקליפ ל "Monster" שמופיע בפסקול של הסרט ואף בכותרות הסיום שלו. בניגוד לקליפ של לינקין פארק, שכלל קטעים מתוך הסרט, החליטה הלהקה ללכת הפעם על קליפ נטול רובטריקים ולהסתפק בהרס ופיצוצים בבית חולים נטוש.

דיוויד גואטה וטיו קרוז – "Little Bad Girl"

רשימת השירים המלאה באלבומו הבא של דיוויד גואטה סוף סוף נחשפה השבוע. בין האורחים המעניינים שאפשר למצוא שם: טימבלנד, ג'ייסי ג'יי, וויל איי.אם, סנופג דוג, כריס בראון ורבים נוספים. ולמרות הסקיצה שדלפה לרשת לפני מספר חודשים, שיתוף הפעולה המתוכנן עם 50 סנט כנראה לא יצא לפועל בסוף. עד שיגיע האלבום (סוף אוגוסט), שייקרא "Nothing But The Beat", משחרר גואטה השבוע את הקליפ החדש והמסיבתי ללהיט האחרון שלו עם טיו קרוז ולודאקריס "Little Bad Girl".

רבקה בלאק – "My Moment"

שיר הבכורה המצחיק שלה "Friday" הפך לאחד הלהיטים הכי גדולים ביוטיוב אי פעם, לא בגלל הסיבות הנכונות, ועכשיו מנסה רבקה בלאק בת ה-13 לעשות את זה כמו שצריך עם שיר שני ורציני יותר. התוצאה: שיר די משעמם של זמרת מוגבלת קולית וקלים מאכזב. אפשר להניח שחוץ מכמה מיליונים שצפו בו השבוע בגלל הסקרנות, לא נראה שיש לו סיכוי להפוך ללהיט באמת.

מלאני סי – "Think About It"

למרות שלהקת האם שלה כבר לא ממש פעילה, ממשיכה מלאני סי, חברת להקת ה"ספייס גירלז", להוציא אלבומי סולו. בחודש הבא ייצא אלבומה החמישי "The Sea", מתוכו לקוח הסינגל הנוכחי והמוצלח שנקרא "Think About It". הזמרת, שזכורה בזכות להיטי ענק כמו "I Turn To You" ו"When You're Gone" עם בראיין אדאמס, הלכה הפעם על סגנון פופ רוק דאנסי סטייל "Teenage Dreams" של קייטי פרי, והאמת שיצא לה לא רע בכלל.

 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
1. פראמור מדהימים ♥ (ל"ת)
21/07/2011 - 15:20
מאת P(aramore)rincess
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.