ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


מזרח תיכון חדש
שיר ראשון ללידור סולטן, סינגלים חדשים לאתי ביטון, לאוליאלים יחד עם 'סיסטרס' וקליפ סקסי של סטלוס ואורן חן
מערכת שירונט 28/07/2011
 

לידור סולטן - "סדקים"

אחרי שהודח וחזר והודח מהתוכנית "כוכב נולד", רגע לפני הגמר הגדול, מתחיל השבוע לידור סולטן את הקריירה המוזיקלית שלו באופן עצמאי. הבוקר הוא משחרר לרדיו שיר ראשון בשם "סדקים", בלדה ים תיכונית מוצלחת שמתאימה כמו לקול שלו ומתכתבת עם סגנון השירה שהציג לאורך העונה. את "סדקים" כתב גילי זכאי והלחין והפיק מוזיקלית אלי קשת.

אתי ביטון  "אמא שלך"

פחות מחודש מאז יצא לרדיו השיר "מונאמור", משחררת הזמרת אתי ביטון סינגל נוסף מתוך אלבום הבכורה שלה. את "אמא שלך" המשעשע כתב לה יוסי גיספן, שאחראי גם ללהיט הגדול שלה "פתגם סיני" והפיקו מוזיקלית תמיר קליסקי ואהרון קמיגארוב. הלחן, כמו בלהיט ההוא, לחן ערבי במקור.


סיסטרס והאוליאלים – "ללה פטימה"

עוד סינגל קצבי שיושב בול על הקיץ מגיע אלינו, כשהפעם מדובר חיבור מפתיע בין חיים אוליאל ובניו אור וניב, לבין להקת האחיות "סיסטרס". אחרי הכרות ראשונה בתוכנית של גל ומרגול בערוץ המוזיקה 24, החליטו השישה לעבוד ביחד על קטע משותף: גרסה מחודשת ללהיט המרוקאי "ללה פטימה" שכולל שירה בשלוש שפות שונות: מרוקאית, אנגלית ועברית. על העיבוד העדכני אחראי המפיק המוזיקלי תמיר צור והתוצאה מהנה למדי עם פוטנציאל לכבוש את תחנות הרדיו והמועדונים. בימים אלו ממשיכות בנות הסיסטרס לעבוד על אלבום הבכורה שלהן, כש"ללה פטימה" הוא הסינגל הרביעי שיצא עד כה.


סטלוס ואורן חן – "עפה על עצמך"

אחרי ששיגעו את יוטיוב עם הקליפ הסקסי ל"מפונקת", החליטו סטאלוס ואורן חן לקחת את עניין הקליפים שלב אחד למעלה (או למטה תלוי איך מסתכלים על זה) ולנפק קליפ עוד יותר נועז לסינגל החדש שלהם "עפה על עצמך". הפעם הם בוחרים ב"מוסך" כלוקיישן המרכזי ומוסיפים לשתי הבנות מהקליפ הקודם חברה נוספת. לא לילדים.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
4. אחלה שיר (ל"ת)
16/01/2012 - 16:58
מאת ביאן
3. סטלוס ואורן חן האלה חיים סברט..
28/07/2011 - 20:30
מאת MBMTZ
חחחחחחחחחחחחח עפים על עצמם..
2. לידור בהצלחה בהמשך הדרך!!!!! =) (ל"ת)
28/07/2011 - 16:23
מאת אורטל....
1. הם צריכים את הקליפ
28/07/2011 - 15:19
מאת נוש
כי אחרת לא ישמעו תשיר
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.