ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


קליפס
קליפים חדשים של ביונסה, ג'סטין ביבר, קולדפליי והלהקה של ג'סטין טימברלייק
מערכת שירונט 23/10/2011
 

קולדפליי – "Paradise"

הבלדה האחרונה של קולדפליי זוכה לקליפ משעשע ומרגש בכיכובם של הסולן כריס מרטין וחבריו, אבל הפעם כפילים בתחפושת. "Paradise" הוא הסינגל השני מתוך אלבומם החדש והחמישי "Mylo Xyloto", שיצא השבוע בכל העולם, שכולל גם את הסינגל הראשון והפחות מצליח "Every Teardrop Is A Waterfall".

 

 

פרי סול ג'סטין טימברלייק – "Role Model"

כמו רבים מחבריו, גם ג'סטין טימברלייק החליט, אחרי שעשה מספיק כסף, לקחת חסות על אמן שגילה. בשנה האחרונה הפיק את "No Rules", אלבום הבכורה של להקת הרוק היפ הופ "פריסול". כדי לעזור בקידום הסינגל החדש שלהם אף תרם את קולו, הפעם כראפר בסינגל החדש שלהם "Role Model".

 

 

ג'סטין ביבר – "Mistletoe"

אלבום הכריסמס של ג'סטין ביבר הולך לשבור כנראה שיאי מכירות בתחילת נובמבר הקרוב, בזכות דואטים עם אשר, מריה קארי, באסטה ריימז ואחרים. עכשיו זוכה "Mistletoe" הסינגל הראשון מתוכו לקליפ חדש, כשבמקביל מקליט ביבר את הדואט עם אשר לאלבום, כמו שאפשר לראות בקטע הוידאו מתוך ההקלטות המשותפות.

לשיר החדש של ג'סטין ואשר לחצו כאן

ג'סטין מקליט עם אשר

 

ביונסה – "Love On Top"

הלידה הצפויה כנראה מלחיצה את ביונסה, שלא מפסיקה לשחרר קליפים חדשים בהם היא מצולמת לפני הגזרה האימהית. בקושי שבועיים עברו מהקליפ הלא מקורי של  "Countdown"  וכבר מגיע אלינו קליפ נוסף לשיר "Love On Top", גם הוא לקוח מתוך אלבומה האחרון "4". במקביל יוצאת גרסה חדשה לשיר "Party" מתוך האלבום, שיר בו התארחו במקור קנייה ווסט ואנדרה 3000 מאאוטקסט. בגרסה החדשה, שתלווה גם היא בקליפ חדש שייצא ביום שלישי הקרוב, יחליף את אנדרה הראפר המדובר ג'יי קול.


 

 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
2. ביונסה מלכההה (ל"ת)
26/10/2011 - 16:10
מאת שירים איכותיים בלי ספק!!
1. יפה השיר של ג'סטין ביבר
26/10/2011 - 14:44
מאת אילנית
שיר יפה :)
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.