קליפס
קליפ חדש לג'סי ג'יי, מתנת חג מליידי גאגא, שיתוף פעולה של בי.או.בי ואנדרה 3000 והמאש אפ הגדול של 2011
מערכת שירונט 28/12/2011

ג'סי ג'יי – "Domino"

אחרי שנה מוצלחת ביותר לג'סי ג'יי, עם להיטים כמו "Do It Like A Dude" ו "Price Tag", תנסה הזמרת בת ה-23 לכבוש את אמריקה ב-2012, וכבר עכשיו משחררת את "Domino", סינגל שני לשוק האמריקאי שלקוח מתוך ההוצאה המחודשת של אלבום הבכורה שלה. במקביל יוצא גם קליפ לשיר, שהזמרת החליטה כמתנת כרסימס למעריצים שתמכו בה בשנה החולפת.

 

 

בי.או.בי -  "Play The Guitar"

אחרי ההצלחה הראשונה של אלבומו הראשון, שכלל להיטים כמו "Nothin' On You" ו"Airplanes", חוזר הראפר בי.או.בי עם שיר חדש מתוך אלבומו השני, שצפוי לצאת בחודש מרץ הקרוב. לא בטוח ש "Play The Guitar" תוכנן להיות הסינגל שישרוף את המצעדים, אבל שיתוף הפעולה עם אנדרה 3000 מ"אאוטקסט" והגרוב הרוקי מספיק בהחלט עד שיגיע האלבום החדש.

 

 

ליידי גאגא – "Stuck On Fucking you"

כמו שהבטיחה לפני מספר שבועות למעריצים שלה, משחררת ליידי גאגא לכבוד הכריסמס שיר מתנה לחג. מדובר בשיר שלא נכנס לאלבומה האחרון "Born This Way" (ודי בצדק יש לומר) ולמעשה לא הוקלט באמת עד הסוף. גאגא סיפרה בטוויטר שלה שהקליטה אותו בטייק יחד עם הנגנים שלה בסיבוב הוופעות ואף אלתרה את הבית האחרון 

 

 

המאש אפ הגדול של להיטי 2011:

כמו בכל סוף שנה, מגיעים ליוטיוב עשרות מאש אפים עמוסים כל טוב, שכוללים בתוכם את מיטב הלהיטים של השנה החולפת בטראק אחד. בשנתיים האחרונות הכוכב הגדול בתחום היה דיג'יי EarWorm שהפציץ במאש אפים מבריקים, אבל השנה נראה שהוא קצת זלזל ולא הצליח לעמוד בסטנדרטים של הקודמים. אם אתם באמת רוצים סיכום שנתי לכו על המאש אפ המבריק של חברי "מאש אפ ג'רמני" שעשו עבודה מעולה וקליטה במיוחד. 

 

 

ו

ויש גם אחד אקוסטי תוצרת ישראל: