ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


פופ ישראלי חדש
הפופ הישראלי מרים ראש עם קליפ חדש של חן אהרוני, קאבר דאנסי של ג'סי, להיט ארנ'בי של איזי ותגלית חדשה בשם ג'וש
מערכת שירונט 04/01/2012
 

חן אהרוני – "נוסע רחוק"

הסינגל האחרון והמוצלח של חן אהרוני זוכה לקליפ מרשים ומושקע שביים אינדי חאיט, ובכך מצליח לעמוד בסטנדרטים של חו"ל גם בוידאו קליפ המלווה אותו ולא רק בהפקה המוזיקלית. את "נוסע רחוק" כתבו דן פרבר ואורן עימנואל שאף הפיקו מוזיקלית והלחינו יחד עם אהרוני, והוא לקוח מתוך אלבומו השני של אהרוני שייצא במהלך השנה הקרובה.

 

 

ג'סי ותום רהב– "הכל עומד במקום"

המפיק המוזיקלי והזמר ישי רזיאל כבר זכה להצלחה בשנה האחרונה עם קאברים ללהיטי עבר כמו "אין מוצא" ו"לילה", ועכשיו הוא חוזר עם קאבר חדש בו הוא מארח את הזמרת תום רהב. את "הכל עומד במקום" שיצא לראשונה ב-88, שרה במקור גלי עטרי, כתב יעקב גלעד והלחין אילן ויצברג. בגרסה החדשה לקח רזיאל את האווירה הפופית של השיר לכיוון דאנסי ועדכני יותר וככקינוח מפנק גם בקליפ מושקע שביים עוזי ג'ורג.

 

 

איזי – "מה שעושה לך טוב"

עוד סינגל מבטיח של הזמר, הראפר והיוצר איזי, שכבר נחשב לכוכב של ממש בשטח בזכות להיטים כמו "כולבויניקית" ו"כולי בהיי", ובזכות היותו חלק מהצמד "התיירים", שאחראים ללהיטים כמו "אהלן וסהלן" ו"טוכעס". בניגוד לשני הסינגלים הקודמים, "מה שעושה לך טוב" היא בלדת היפ הופ ארנ'בי מוצלחת (מילים ולחן: איזי, הפקה מוזיקלית: יוסי "ג'וזף" כהן), בה הוא מארח את שירה גבריאלוב בקולות ואת עידו ממון בסקסופון.

 

 

ג'וש – "אשאר"

הפופ הישראלי מתחיל להתעורר בתקופה האחרונה, ודוגמא מוצלחת לכך היא "אשאר", סינגל הבכורה המוצלח של ג'וש, זמר ויוצר בן 24 מבאר שבע. בשנים האחרונות הוא פועל ברשת בהצלחה עם קאברים באנגלית ללהיטי פופ בינלאומיים וזוכה להתעניינות וצפיות רבות. בשנה האחרונה החל לעבוד על אלבום הבכורה שלו עם שירים בהפקתם של מפיקים כמו יעקב למאי, "HENREE"  ונדב ביטון. בסגננו בעברית משלב גוש בין פופ עדכני לנגיעות ים תיכוניות (את הסינגל החדש הפיק יעקב למאי), כשבמקביל עובד הזמר המבטיח גם על חומרים באנגלית שמתכתבים יותר עם סגנונם של אמני פופ וארנ'בי בינלאומיים.

 

 


 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
4. מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
30/11/2012 - 14:01
מאת אלנה
שיר שיר שיר שיר שיר שיר שיר שירמדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהיםאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
3. זמר
16/01/2012 - 15:18
מאת לילך
תאמי מיצתארת אבל לא לתאמי השירים שלך
2. אין על איזי (ל"ת)
09/01/2012 - 15:17
מאת אין על איזי
1. איזיייי תותחחח
09/01/2012 - 03:38
מאת רענן
איזה להיטטט הבן אדם הזה מפציץ כל פעם מחדש!!!! זה מה שעושה לי טוב..
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.