ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


האמנים שאיתם נזכור את הנופלים
שלומי שבת, מירי מסיקה, הראל סקעת, חגית יאסו, אברהם טל, אתניקס, מתי כספי וריקי גל, שירי מימון ושמעון בוסקילה ישתתפו במשדר המיוחד ליום הזיכרון של ערוץ 2 "במותם ציוו"
אסף נבו 18/04/2012
 

ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי הטרור תשע"ב ישודר בערוץ 2 ("קשת") המשדר "במותם ציוו" - על נופלים שהצילו במותם ועל נופלים שציוו בחייהם.

האירוע יתקיים ביום שלישי ה-24 באפריל באמפיפארק קרית ראשון בראשון לציון במעמד ראש העיר דב צור. הכניסה תהיה חופשית והקהל יוכל להצטרף לאמנים שיופיעו על הבמה בכמה משירי הזיכרון היפים והמרגשים שנוצרו בארץ, בליווי התזמורת הסימפונית ראשון לציון ובניצוחו וניהולו המוזיקלי של אילן מוכיח. את האירוע ינחה קובי מידן, להפקה האמנותית והטלוויזיונית אחראים "תוצרת הארץ" ואת הפקת האירוע עורכת החברה העירונית ראשון לציון.

המשתתפים והשירים

שלומי שבת – "כמו בלדה" , "תנו לגדול בשקט"

מירי מסיקה – "שיר תקווה"

הראל סקעת – "הנסיך הקטן"

מירי מסיקה והראל סקעת - "פרי גנך"

אתניקס – "מחר אני בבית", "שער הרחמים"

אברהם טל – "רקמה אנושית אחת", "לו יהי"

שירי מימון ושמעון בוסקילה - "הייתי בגן עדן", "פרח"

מתי כספי וריקי גל – "מקום לדאגה"

חגית יאסו – "מיליון כוכבים"

במותם ציוו לנו את החיים

באירוע יושם דגש על הנופלים שבמותם ציוו לנו את החיים. כל חייל שנופל הוא חורבן גמור ואובדן של עולם ומלואו. עם זאת, יש מי שמוצאים נחמה בידיעה שיקירם נפל תוך שהוא מחרף את נפשו למוות. יש מי שמוצאים מרגוע כלשהו בידיעה כי אהובם נהרג, מתוך ידיעה וכוונה להציל אחרים. הציווי לחיים, למורשת שתתקיים אחרי נפילתם, מאפיינת לא מעט נופלים שנותנים ביטוי לחרדת המוות עוד בחייהם. לפעמים, באופן מצמרר, הכתבים שהם משאירים אחריהם נראים כנבואה שמגשימה את עצמה. לרוב, הם משמשים גם צוואה לאחר נפילתם.

"אנו גאים לקיים את המופע הזה, שלצערי, מנגן את פסקול החיים שלנו במדינה הזאת", אומר ראש עיריית ראשון לציון, דב צור. "אין ראוי יותר מלהוקיר סיפורי הגבורה הללו, של חיילים שנהרגו בעוד מצילים חיים אחרים. אני מזמין את המוני ישראל לקחת חלק בערב המרגש והחשוב הזה".

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.