ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


מדונה מאחדת את שני המופעים בארץ
המופע של מדונה בישראל ב-29 במאי מתבטל ומלכת הפופ תקיים בארץ הופעה אחת בלבד, ב-31 במאי. הסיבה הרשמית: לוחות הזמנים של החזרות. רוכשי הכרטיסים ל-29 יעברו ל-31 או שיקבלו כספם חזרה
אסף נבו 27/04/2012
 

 דווקא בחג העצמאות מודיעה מדונה הודעה מעציבה למעריציה בישראל ובעולם - המופע שנקבע לה בארץ ל-29 במאי יום שלישי באיצטדיון רמת-גן מתבטל, ובמקומו מדונה מאחדת את שני המופעים בארץ לתאריך אחד ה-31.5, יום חמישי.


כלומר, במקום לקיים בישראל שני מופעים לפתיחת סיבוב ההופעות העולמי החדש שלה, תקיים מדונה מופע אחד בלבד, ב-31 במאי. הקיבולת של האמפי המלאכותי שנבנה באיצטדיון רמת גן תורחב, כדי לאכלס בו את רוכשי הכרטיסים לשתי ההופעות, מעל ל-30 אלף איש.
הסיבה הרשמית: לוחות הזמנים של החזרות

הסיבה הרשמית לביטול ההופעה הראשונה היא אילוצי הפקה של לוחות הזמנים של החזרות באיצטדיון רמת גן. לכן הוחלט לאחר ביומיים את פתיחת הטור העולמי של הדיווה. מדובר בבשורה מעט לא נוחה עבור רוכשי הכרטיסים ל-29 בחודש, שיאלצו לעבור ל-31 בחודש, או שיקבלו את כספם בחזרה (מי שלא יכול להגיע). הבשורה בעייתית יותר עבור מעריצי מדונה ואנשי התקשורת מחו"ל, שתכננו להגיע לארץ להופעה הראשונה וכעת יאלצו לסדר מחדש את לוחות הזמנים של שהייתם בישראל, כולל המלונות.

 מהפקת המופע נמסר: "כל הכרטיסים למופע הבכורה שתוכנן ל- 29 במאי, ונדחה כאמור ליום 31 במאי, יכובדו ללא צורך להחליפם, שכן מקומות הישיבה המסומנים יוותרו זהים. הכרטיסים המוחלפים יהיו במקומות שווי-ערך לכרטיסים המקוריים. מי שרכשו כרטיסים מראש למופע של ה- 29 במאי, מתבקשים לפנות לנקודות המכירה ולהחליף את הכרטיסים ואת מקומות הישיבה על מנת שיהיו תקפים למופע הבכורה.


רוכשי כרטיסים שאינם יכולים להגיע למופע הבכורה במועדו החדש, יוכלו לקבל החזר כספי מלא בנקודות המכירה, החל מיום ראשון ה- 29 באפריל ולא יאוחר מיום א' ה- 20 במאי. החלפת הכרטיסים או החזרתם תיעשה בנקודות המכירה בהם נרכשו בלבד, ובאותו אמצעי תשלום שבאמצעותו שולמו. מי שטרם אספו כרטיסים יכולים לבצע את ההחלפה או החזר כספי בטלפון עם משרד הכרטיסים הרלוונטי. לשאלות והבהרות נא לפנות למשרדי הכרטיסים בהם נרכשו הכרטיסים החל מיום ראשון 29 לאפריל משעה 10:00 בבוקר".

לכל השירים של מדונה

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
3. תינוכים מצחיכים
30/04/2012 - 15:09
מאת לירז לוי
מדונה את שרה יפה אמשיחיה כך
2. אני חושבת שיש לכם טעות
28/04/2012 - 20:17
מאת לולה
'' מי שרכשו כרטיסים מראש למופע של ה- 29 במאי, מתבקשים לפנות לנקודות המכירה ולהחליף את הכרטיסים ואת מקומות הישיבה על מנת שיהיו תקפים למופע הבכורה.''הכוונה היא ל31 נכון?!
1. אייל גולן (ל"ת)
28/04/2012 - 11:06
מאת אדריאנה היפה
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.