ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


כוכב נולד: נבחרת השירים
גם אתם צפיתם אתמול במבחני הסולו הגורליים שקבעו אילו מתמודדים נוספים יכנסו לנבחרת העשור? מעבר לביצועים המרגשים, רצינו לספר לכם בקצרה על השירים אותם בחרו המתמודדים ,וכמובן לתת לכם את כל המילים לכל השירים.
מערכת שירונט 04/07/2012
 

  "בלעדייך" –ביצוע סהר טוויטו

 השיר בלעדייך הוא אחד הלהיטים מתוך אלבומו השני של אייל גולן שנושא את אותו השם.השיר הזה כמו רוב השירים באלבום גם הישר הזה נכתב על ידי זאב נחמה והולחן על ידי זאב נחמה ותמיר קליסקי, שניהם חברי להקת אתניקס.

 "חלון לים התיכון"-ביצוע גיל נגר

חלון לים התיכון הוא שיר שכתב יעקב גלעד והלחין יהודה פוליקר שגם  ביצע את השיר במקור. השיר הוא מכתב שכותב ניצול שואה שעלה לישראל לאישה שנותרה בחוץ לארץ.
כשנשאל יעקב גלעד על הנסיבות שבהן נכתב השיר ענה כי הסיפור דמיוני, אבל הוא מבוסס על הסיפורים שאביו של יהודה פוליקר, ז'אקו פוליקר, ניצול השואה מיון, ואמו של גלעד, הלינה בירנבאום, ניצולת השואה מפולין, ששניהם שרדו את אושוויץ סיפרו לו.

 "גשם בעיתו"-ביצוע עדי ארגלזי

 השיר שכתבה תלמה אליגון רוז והלחין קובי אשרת, וברגע שמתחילים הצלילים הראשונים הוא מיד  עושה תחושה נעימה  של חורף בלב.

 "מיליארד טועים"-ביצוע אלה וערבה ויטנברג

כשאביב גפן כתב והלחין את השיר הזה הוא קרא לו "לכבודכם". רק מאוחר יותר לקראת צאת אלבום הבכורה שלו הוא החליף שאת שמו ל"מיליארד טועים"

 "אסיף"- ביצוע יובל אסייג

שיר שכתב איתמר פרת לזכר אחותו תרצה מקיבוץ חצרים שהלכה לעולמה בתאונת דרכים בערב חג הסוכות. השיר התגלגל לידיה של נעמי שמר שלא נהגה להלחין טקסטים של אחרים, אבל חרגה ממנהגה במקרה זה.

 "האיש ההוא"- ביצוע קובי טמים

אהובה עוזרי כתבה והלחינה את השיר שנולד בתוכנית הטלויזיה "מפגשיר" ששודרה בערוץ המוזיקה 24 בשנת 2005. בכל פרק בתוכנית תועד מפגש בין שני יוצאים מוזיקליים בה הקליטו שיר מקורי חדש. השיר "האיש ההוא" , שזכה להצלחה רבה,הוא תוצר המפגש בין אהובה עוזרי ליהודית רביץ

"זה ששומר עליי"-ביצוע שרון קידושין

 בדצמבר 2007 זכה השיר בביצועה של שרית חדד "זה ששומר עליי" בפרס שיר השנה של  טקס פרסי עמ"י. את השיר כתבו והלחינו טל שגב ויעקב למאי והוא מופיע באלבומה ה-16 של שרית חדד שנקרא באותו שם.

 "תוכי יוסי"-ביצוע רועי רחימי

השיר יצא כחלק מאלבום שהוא פרויקט משותף של אריק איינשטיין ויוני רכטר: "משירי אברהם חלפי" את רוב השירים באלבום הלחין רכטר למעט שלושה שירים שהלחין מיקי גבריאלוב , ביניהם השיר "תוכי יוסי"

 "אם אלה החיים"-ביצוע חן פריימוביץ'

שיר מתוך אלבום הבכורה של קרן פלס, שגם כתבה והלחינה אותו. אלבום שאחרי שלושה חודשים מתאריך יציאתו הגיע למעמד של אלבום זהב.

 

 

 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
2. דיי (ל"ת)
15/12/2012 - 16:07
מאת עומר
1. השיר של איטן
04/07/2012 - 15:39
מאת מ.ל
איטן שהיה בתוכנית הראשונה של הסולואים הגורליים ושר שיר מקורי שלו, יש סיכוי שתעלו את המילים לשיר שלו גם כן?
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.