ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


מירי מסיקה בקיסריה - בשידור חי ב-mako
מירי מסיקה, הזמרת הישראלית הגדולה והמרגשת, תופיע במוצאי שבת 14 ביולי באמפי קיסריה, תבצע ממיטב שיריה שכבר נכנסו לקלאסיקה ולהיטיה האהובים. המופע יועבר בשידור חי כאן באתר mako
mako 12/07/2012
 

מירי מסיקה תופיע ב-14 ביולי מוצאי שבת בשעה 21:00 באמפיתאטרון הרומי בקיסריה, במופע שיכלול את מיטב הלהיטים מארבעת אלבומי האולפן שלה, האחרון שבהם האלבום "מלך".

ההופעה של מירי מסיקה תועבר בשידור חי כאן באתר mako

במופע תבצע מסיקה שירים כמו "לשם", "עכשיו אתה חוזר בחזרה", "מאמי", "נובמבר", "שלום לאמונות", "באה אליכם", "שיר תקווה", "מלך", "ברכת המלך", "ואולי", "אישה חרסינה" וכן גרסאות כיסוי לשירים של זמרות-על קלאסיות כמו אדית פיאף ואום כולת'ום, שהרומן שלה איתם על הבמה החל במופע עם התזמורת בפסטיבל ראשון לציון.

כמו כן צפויה מסיקה לבצע על הבמה את השיר "קולות הלב",הדואט החדש של עם גלעד שגב, שהפך ללהיט רדיו גדול.

מי שראה את מסיקה במופע החדש שלה בעקבות האלבום "מלך" יודע שמדובר בזמרת מרגשת במיוחד, שמחברת להיטי פופ, מוזיקה אתנית, בלדות עוצמתיות ונגיעות של מוזיקה מזרחית, ובקיצור - מוזיקה ישראלית חדשה ומצוינת.

את מירי מסיקה, אחת הזמרות הגדולות בישראל, שכיום יושבת על כס השופטת בתוכנית "כוכב נולד", ילווה במופע הרכב נגנים מהוקצע שמופיע איתה כבר כמה שנים, וכולל בין היתר את בעלה והמנהל המוזיקלי שלה, אורי זך.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
1. אדירה
16/07/2012 - 12:33
מאת ארי
אין כמוה....
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.