ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


ראש בראש: כל הקרבות והשירים של הדו-קרב
הנבחרת כולה עולה בפעם הראשונה על הבמה ותבצע קרבות ראש בראש, כאשר אחרי כל דו-קרב מתמודד אחד ימשיך ישירות לשלב השידור החי ומתמודד שני יהיה מועמד להדחה. מה הם ישירו אחד מול השני? הנה הרשימה המלאה
כוכב נולד 31/07/2012
 

הערב בשעה 21:00 זה קורה: בפעם הראשונה העונה כל הנבחרת של כוכב נולד תעלה יחד על הבמה. אחרי שתי הופעות אינטימיות בעכו הגיע הזמן להעלות הילוך, וכעת צריכים המתמודדים לבצע דו-קרב מול החברים שהספיקו להכיר כל כך טוב.

אלו שיקבלו אור ירוק יעברו אוטומטית לשלב השידור החי שמתחיל ביום ראשון, ואלו שלא יעברו את הדו-קרב ייאלצו להיות מועמדים להדחה. כפי שאפשר לראות מרשימת הדו-קרבים המלאה, קשה מאוד לנחש איך זה ייגמר.

הדר עמרם שהצליחה להרשים את השופטים במהלך המופע הראשון בעכו תתמודד עם השיר "רגע הניצחון" מול קובי טמים, שעבר גם הוא אוטומטית אחרי ביצוע מוצלח בעכו וישיר הפעם את "ברכת המלך".

קובי מול הדר

עימות מסקרן נוסף צפוי בין שרון קידושין שתשיר את "יש בי אהבה" ועדי ארגלזי שבחרה לשיר את "אלינור".

שרון מול עדי

שרון מול עדי

תום כהן תבצע דו-קרב עם השיר "אם אני אלך" מול רן שפיר שיבצע את "שיר תקווה", והמצטיינת של הגלבוע אנה אקהרד תשיר את "אנה" מול שירן אסף שתבצע את "גבר הולך לאיבוד". סהר טוויטו שכבר הועמד להדחה בסיום המופע השני באולמות האבירים יבצע דו-קרב עם השיר "צלצולי פעמונים" מול טל טרבלסי שתשיר את "בואי כלה". בנוסף, אניטה גסין תשיר את "צליל מיתר" מול לינוי אקלה שתשיר את "ארץ קטנה עם שפם" ואיטן גרינברג ישיר את "להיות לבד" מול אור טרגן שיבצע את "ברחובות שלנו".

לינוי מול אניטה

אז מי יהיו שני המתמודדים שיעזבו את הנבחרת בסוף הערב? בשעה 21:00 זה מתחיל!

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.