ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


ריף כהן הוחתמה על חוזה הפצה בינלאומי ביוניברסל
ריף כהן הוחתמה על חוזה הפצה בינלאומי בלייבל "AZ RECORDS", השלוחה הצרפתית של "יוניברסל" העולמית, שתפיץ את אלבומה "A Paris" ואת שני אלבומיה הבאים באירופה. מנהל הלייבל: "היא גאונה, המוזיקה שלה מושלמת"
אסף נבו 14/10/2012
 

הזמרת והיוצרת הישראלית ריף כהן, אחת ההצלחות הבולטות של השנה החולפת במוזיקה הישראלית, הוחתמה על חוזה אמן בינלאומי באמצעות "AZ RECORDS" - שלוחה צרפתית של חברת "יוניברסל" העולמית. כהן תצטרף בכך לשורה של אמנים שמופצים באמצעות AZ  וביניהם U2, ברולינג סטונז, איימי וויינהאוס, סיזור סיסטרז, יה יה יה'ס וסנואו פטרול.
במסגרת ההסכם עם הלייבל, אלבום הבכורה של ריף כהן "A PARIS"  שראה אור בישראל בקיץ האחרון, ייצא תחת הלייבל וכך גם שני האלבומים הבאים. אקורד הפתיחה של שיתוף הפעולה בין כהן ל"יוניברסל" ינוגן בחודש נובמבר עם ההשקה העולמית של הסינגל הראשון. האלבום המלא יופץ במרץ 2013, בתחילה בצרפת ולאחר מכן באירופה וילווה בסיבוב הופעות ופעילויות פרומו.

לפני כשנה הפיצה ריף כהן באופן עצמאי את הקליפ לשיר "A Paris", שאותו גם ביימה בעצמה. הקליפ הגיע למאות אלפי אנשים בישראל ומחוצה לה וגרר התעניינות ופניות ממספר לייבלים בעולם. בראיון ל-mako סיפרה אז ריף כהן: "לפני שנתיים וחצי EMI-צרפת רצו להחתים אותי על חוזה-אמן, אבל מישהו קנה אותם וזה התבטל. אני עדיין מחפשת חברת תקליטים".

ג'וליאן קרוזר (Julien Creuzard), המנהל החדש של הלייבל AZ היה אחראי טרום מינויו ל- A&R  (איתור כשרונות) בתת-לייבל אחר של "יוניברסל" וכבר בתפקידו הקודם הכיר את ריף כהן. עם כניסתו לתפקיד החדש בלייבל "AZ RECORDS" נתקבלה ההחלטה להחתים את ריף וללוות אותה בשנים הקרובות בפיתוח הקריירה הבינלאומית. בשבוע שעבר הגיע קרוזר לישראל לפגישה עם ריף ומנהלתה, במהלכה נחתם החוזה.

"AZ מתגאים להכריז על ההחתמה של ריף כהן - ללא ספק אחת מהכוכבות העולות הבולטות בשמי המוזיקה העולמית", כך מסר קרוזר בזמן שהותו בישראל. בגאונויותיה, ריף משלבת פופ, רוק ומוזיקה אוריינטלית עד לכדי שלמות שבאה לידי ביטוי בעיבודים, בביצוע וכמובן בלחנים העוצמתיים. אנחנו מקבלים בברכה את ריף למשפחת יוניברסל".

במקביל, ריף כהן מועמדת לייצג את ישראל בטקס פרסי MTV אירופה שיתקיים בחודש הבא בפרנקפורט, גרמניה.

ההופעה הקרובה של ריף כהן תתקיים ביום שישי 19.10 במועדון זאפה בתל אביב - הופעת צהריים. פתיחת דלתות 14:00.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
1. מדהימה! (ל"ת)
15/10/2012 - 12:37
מאת טלוי23
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.