ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


חמשת הגדולים של השבוע
קליפ חדש לוויטני יוסטון, דיוויד גריי חוזר, סקרלט ג'והנסון ופיט יורן בהופעה ועוד כמה פנינים שליקטנו ברחבי הרשת
מערכת שירונט 23/09/2009
 


וויטני יוסטון- Million Dollar Bill
וויטני יוסטון שברה שבע שנות שתיקה עם האלבום המדובר I Look to You, שיצא בסוף אוגוסט. בימים אלה יצא הקליפ הרשמי לסינגל המוביל של האלבום Million Dollar Bill שאותה כתבה ובלחינה אלישיה קיז, ומראה לנו שיוסטון עוד לא איבדה לגמרי את הטאצ'. לפחות עד שבובי בראון יחזור לחייה פעם נוספת.  

דיוויד גריי- Fugitive
בשנת 1998 דיוויד גריי כבר היה רגל וחצי מוץ לעולם המוזיקה בעקבות שורה של אלבומים כושלים, אבל אז בא אלבום המופת White Ladder אותו הוא הקליט באולפן ביתי, והפך אותו לאחד האמנים האהובים בבריטניה.עכשיו, אחרי ארבע שנות שתיקה, גריי חוזר עם אלבום חדש Draw The Line מתוכו יצא הסינגל Fugitive.

סקרלט ג'והנסון ופיט יורן- Relator
לא ברור עדיין מה הוביל את פיט יורן לפרוייקט החדש שלו: האם זה היה רצון לייצר אלבום מחווה לצמד האגדי סרג' גיינסבורג וג'יין בירקין, או שפשוט הוא רצה לבלות באולפן עם אחת הנשים היפות בעולם. כל הסבר האמת ישמע הגיוני באותה מידה, מה גם שעל הדרך השניים הוציאו אלבום לא רע בכלל. כאן הם מקדמים את הסינגל הראשון מהאלבום בתוכנית טלוויזיה ברשת הצרפתית Canal+.  

פרל ג'אם- The Fixer
פרל ג'אם משחררים אלבום ראשון מזה שלוש שנים, BackSpacer. את האלבום הפיק ברנדן אובראיין שעבד עם הלהקה גם על אלבומם Yield. זה הקליפ הרשמי לסינגל השני מתוך האלבום.  

טוני ברקסטון- Yesterday
התחלנו עם דיווה אחת, ונסיים באחרת. טוני ברקסטון, ששברה כמה לבבות באמצע שנות התשעים עם הלהיט Unbreak my Heart חוזרת אחרי חמש שנות שתיקה עם האלבום Pulse.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
1. ייוטני חבל על הזמן זמרת מעולה (ל"ת)
25/10/2010 - 22:02
מאת סמדר אומרני
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.