לאקי מן
אסף אבידן והמוג'וז מוציאים את שיר הנושא מתוך אלבומם האחרון Poor Boy/Lucky Man ומוכיחים שוב שמדובר באחד מהרכבי הרוק המשובחים בעולם
מערכת שירונט 20/10/2009

את אלבומם השלישי Poor Boy/Lucky Man החליטו אסף אבידן והמוג'וס להוציא בשתי גרסאות שונות ולהשאיר קהל לבחור האם הוא מרגיש Poor Boy או Lucky Man. הקהל, ברובו, הלך על הגרסא האופטימית יותר. סביר להניח שזו גם הייתה הבחירה שאבידן בעצמו היה עושה לאור התקופה הטובה שעוברת על הלהקה שחתמה לפני כמה חודשים חוזה בענקית המוזיקה סוני-קולמוביה, סיימה סיבוב הופעות מצליח בחו"ל, ואלבומם החדש (שיצא בינתיים רק בארץ) זכה להצלחה מסחרית וביקורות נלהבות.

בימים אלה הלהקה מוציאה את שיר הנושא מתוך האלבום. "השיר, כמו האלבום בשלמותו", אומר אסף, "עוסק בהבנה שאין אמת אחת אובייקטיבית ומוחצת, אפילו לא כשמדובר בעצמך. זוהי קבלה של התהומות האפלים באישיות שלנו יחד עם הצדדים הבהירים יותר, והתובנה שאין טוב ורע מוחלטים, אלא שחיים בוגרים מורכבים ומוכתמים בגווני אפור אינסופיים. מה שפעם היה נראה כנורא, היום יכול להיתפס כברכה, ומה שאיש אחד רואה כתענוג, אדם אחר יכריז כסבל.הבחירה של כל אחד מאיתנו איך לשפוט את אותה הסיטואציה, היא לפעמים יותר חשובה מהסיטואציה עצמה".