ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


שולחן עורך
בכל סופ"ש עורכי שירונט בוחרים חמישה סינגלים ישראלים חדשים שכדאי לשים אליהם לב. התוצאות לפניכם
מערכת שירונט 21/01/2010
 

סיון שביט - מבטים לרצפה
אחת מהזמרות המעניינות בישראל חוזרת עם אלבום שלישי. אלבומה הראשון של שביט "הכחול האפור הזה" נחשב לאחד האלבומים הישראלים הטובים שיצאות בשנות התשעים. אלבומה השני "וניל" יצא עשר שנים אחרי אותו אלבום והוכיחה כי היא לא שכחה שום דבר. על האלבום החדש שביט עבדה, כרגיל, עם בן זוגה לחיים אמיר צורף כשהפעם עובד אפרת שותף איתו בהפקה. האלבום השלם ייצא לקראת האביב.

גוסטו - רק עוד כוס קפה אחת איתך
ארבע שנים עברו מאז אלבום הבכורה היפהפה של גוסטו, המהווה את אחד הקולות המעניינים בסצינה האלטרנטיבית של המוזיקה הים תיכונית. בימים אלה עובד גוסטו על אלבום שני ממנו יצא כבר הסינגל "מליון" ועכשיו מגיע הפתעה בדמות גרסה עברית  לשירו של בוב דילן "One more coup of coffee".



ערן צור - בעין הסערה
לאורך עשרים שנות קריירה ערן צור מצליח לשמור על מעמדו בתור אחד הקולות המקוריים במוזיקה הישראלית. בימים אלהו הוא משחרר סינגל ראשון מבטיח מתוך אלבום חדש שייקרא "כל מה שאנושי". באלבום צור משתף פעולה עם אמנים מסקרנים כמו המשוררים יאיר הורוביץ, אברהם שלונסקי והסופר אתגר קרת שכתבו חלק מהטקסטים באלבום, יובל מסנר שותפו הוותיק השתתף בהלחנה, ופיטר רוט, גבע אלון ויובל שפריר הם חלק מהאנסמבל המוזיקלי המלווה אותו. 

אביהו מדינה - חזרי
בזמן שהמוזיקה הים תיכונית סובלת מזילות מוחלט ברמת החומרים (מישהו אמר "ג'ונגל"?) טוב לדעת שיש עדיין את אביהו מדינה. האיש שהמציא את המוזיקה המזרחית בגרסה המיינסטרימית שלה עם זוהר ארגוב מוציא סינגל כפול מתוך אלבום שייצא בחודשים הקרובים. השיר הראשון מתוכו "חזרי" הוא בלדה יפה עם אלמנטים קלאסיים. משהו שזוהר היה שמח לעשות ממנו מטעמים.

רעות יהודאי - כזה פשוט
הזמרת שמוכרת לנו בתור הקול הנשי בלהיט "הכל דבש" עומדת לפני אלבום בכורה. השיר "כזה פשוט" הוא מסוג השירים הקטנים והמוצלחים שהכוח שלהם הוא בעיקר באיפוק שבא על חשבון הדרמה.יהודאי עבדה על האלבום "במהירות משתנה" עם המפיק יא יא כהן- אהרונוב (הדג נחש). את התוצאה נוכל לשמוע בקרוב.  

ועוד כמה דברים מעניינים שקרו השבוע:

- יהודה פוליקר חוזר עם סינגל ראשון מתוך אלבום חדש

- פיטר רוט עם סינגל ראשון מתוך אלבום מחווה לשמוליק צ'יזיק

- דוד ד'אור משחרר את "פרח ועוד פרח" אותו כתב והלחין עמיר בניון

- מאיה אברהם חוזרת עם "תרקדי", סינגל ראשון מתוך אלבום חדש 

- אייל גולן עשה קרחת. והוציא סינגל חדש.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.