ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


שולחן עורך
כמו בכל סופ"ש קבלו את הסינגלים הנבחרים של השבוע כפי שנבחרו על ידי עורכי שירונט
מערכת שירונט 18/02/2010
 

עמיר בניון ויהודה מסס- מחשבות
עמיר בניון ממשיך לעבוד בקצב בלתי נתפס, ולמרות כמה פספוסים בדרך (כמו "בלוז לסלב המצוי"), אחת לכמה זמן הוא מעניק לנו מעט מהקסם הבניוני. הפעם הקסם מגיע בדמות "מחשבות". השיר לקוח מתוך פרוייקט חדש של בניון יחד עם יהודה מסס שייצא בקרוב.

דודי לוי והתזמורת הקטנה- ללא כנפיים 
דודי לוי הוא אחד המוזיקאים המגוונים במוזיקה הישראלית עם תחנות בדרך כמו "נוער שוליים", "אור כשדים", גיטריסט מוביל לצידו של אהוד בנאי במשך שנים, וגם קריירת סולו שניפקה להיטים כמו "כל הזמן שבעולם" ו-"דוד". בימים אלה יוצא דודי לוי לסיבוב הופעות חדש עם "התזמורת הקטנה" הרכב אותו גיבש אחרי תקופה ארוכה של חיפושים וכולל את ענת נבו – צ'לו וקולות, אביב שטיין – בוזוקי אירי, כלי הקשה וקולות, ושאול בסר – פסנתר תוף רגל וקולות. במופע החדש מציג לוי שני שירים חדשים אותם כתב יחד עם שותפו הותיק ליצירה מאיר גולדברג. "ללא כנפיים" יוצא בימים אלה כסינגל ומעורר טעם של עוד. 



סינגפור- עד שנרגיש
בימים אלה חוגגת להקת "סינגפור" עשר שנות פעילות בסיבו הופעות ארצי. כזכור, הלהקה הוציאה אלבום בכורה בשנת 2006, שהלהיט הגדול מתוכו "אני כבר לא זוכר", השתתף בפסקול סרטו של אדם סנדלר "אל תתעסק עם הזוהאן". בימים אלה משחררת הלהקה את "עד שנרגיש", סינגל שני מתוך האלבום החדש "באפס מעלות", ושוב מדובר ברוק מלודי מדוייק, בפינה שקולדפליי פוגשים את אביב גפן, בלי להיגרר לקיטש מיותר.


איתי באומן- נסיעה
איתי באומן מקבל מאיתנו נקודות ראשונות על היוזמה: כבר כמה חודשים שהוא מופיע אחת לשבוע בביתו שלו אותו הוא פותח לקהל. את הנקודות הנוספות הוא מקבל בזכות השיר החדש "נסיעה", סינגל שני מתוך אלבום הבכורה שבדרך. תצטרפו.
 

דרור שוסטק- יפו
איש "האנשים" לשעבר ממשיך לעשות דברים יפים גם לבד, ומשחרר סינגל שלישי בשם "יפו", מתוך אלבום "שומר השער" שצפוי לצאת עוד כחודש. השיר עוסק בישראלי שעובר לגור בשכונה ערבית יהודית ביפו על רקע תחילת מבצע "עופרת יצוקה" והוא ממשיך את הקו האישי של שוסטק שאפיין גם את הסינגלים הקודמים "והלכת" ו"שומר השער".  


מיי פיינגולד- מה נשתנה

סינגל שלישי של פיינגולד, בוגרת כוכב נולד 7, מתעסק במועדונים, זיונים, סם אונס, בדידות וריקנות. לא בדיוק החומרים שמהם אתה מצפה לשמוע מבוגר כוכב נולד. פיינגולד מוכיחה, בדיוק כמו בשני הסינגלים הקודמים, שהיא הדבר הכי מעניין שקרה למוזיקה הישראלית בתקופה האחרונה, ומעוררת ציפיות לאלבום הבכורה שצריך לצאת בתקופה הקרובה.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
4. תודה רבה על המדור אני באופן קבוע
23/02/2010 - 22:11
מאת סיון
מחפשת את השירים
3. את מי מיי מענינת?
21/02/2010 - 22:34
מאת דני גרונר
מי פיינגולד כבר לא מעניינת אף אחתלעדן: היא בכלל לא תוכל להיות מלכת הרוק הישראלי כי התואר הזה כבר תפוס (נינט מחזיקה בתואר הזה באופן רשמי) חבל שמיי לא שרה שירים שקטים ועדינים: כשמיי שרה שקט אפשר לשמוע העדינות היפה של הקול שלה! היא עשתה את זה מצוין עם השיר "אין עוד יום"
2. מיי פיינגולד פשוט מלכה!
19/02/2010 - 00:03
מאת עדן
ענקית!
1. עמיר בניון ויהודה מסס שיר חזק
18/02/2010 - 22:41
מאת מוטי חולי
פשששששששש...שיר טוב!
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.