ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


שולחן עורך
כמו בכל סופ"ש עורכי שירונט התגייסו לבחור את הסינגלים המובחרים של השבוע האחרון. התוצאות לפניכם
מערכת שירונט 25/02/2010
 

ג'וני שועלי - צעיר חופשי ואנוכי
אחרי פתיחה יפה בדמות "זוג יונים", ג'וני שועלי משחרר את שיר הנושא מתוך אלבום הקאמבק שלו. שועלי, שהיה הסולן של להקת "רעש", עובד על האלבום החדש יחד עם רע מוכיח שאחראי על ההפקה המוזיקלית וגם מנגן תופים בשיר הנוכחי. שועלי זכה השנה בפרס אקו"ם על עידוד היצירה, והאלבום החדש, ראשון מזה שבע שנים, עתיד לצאת במהלך מרץ הקרוב. בהופעת ההשקה של האלבום, שתערך בלבונטין 7, ב- 18.3, יתארחו ברי סחרוף ואסף אמדורסקי.

דנה ברגר ואיתי פרל - כביש החוף
שיתוף הפעולה בין דנה ברגר לאיתי פרל מניב עוד סינגל משובח בדמות "כביש החוף", שמתאר מסע קצר של בני זוג בתוך מכונית בזמן שהם משקיפים על העולם החוצה ולתןך עצמם, לעיתים בתנועה, לעיתים תקועים בפקק ארוך, בלי סוף. זהו סינגל שלישי של השניים אחרי "לולי" ו"הנה באתי הביתה" שגם נבחר לשמש שיר פתיחה של הסדרה המדוברת "חטופים" שתשודר בערוץ 2 החל מה- 8.3. האלבום המשותף של השניים, בהפתו של לואי להב, ייצא לחנויות בתחילת מרץ.  

ליידי די - הכל כרגיל
אחרי חמש שנות פעילות ואלבום אחד, ליידי די (שיר קונקי, ליעד שר ויעל כהן) חוזרות עם אלבום שני בהפקת דניאל סלומון. למרות שהחברות של יעל כהן בהרכב הכל נשי הזה מפתה להשוות אותם ל"מכשפות", ליידי די מכוונות פחות למחוזות האפלים של ענבל פרלמוטר ויותר לכיוון רוק מלודי, אינטימי ויעיל. את השיר החדש, שהוא גם הסינגל הראשון מתוך האלבום שבדרך, כתבה והלחינה סולנית ההרכב ליעד שר ואת הקליפ, שצולם בשוט אחד, ביימה שיר קונקי.

אודי דוידי - מביטה בחלון
אודי דוידי, שיש לו ברזומה כמה אלבומים מצליחים וקהל מעריצים נאמן, הוציא לפני מספר חודשים את אלבומו הרביעי "רוחות טובות" שמתקרב למעמד של אלבום זהב. השיר "מביטה בחלון", הוא הסינגל השני מתוך האלבום, אותו הוא כתב יחד עם אשתו לילך דוידי. בימים אלה יוצא קליפ רשמי שבויים על ידי שמחה לב, מה שמעניק לנו הזדמנות נוספת להכיר לכם את אחד השירים היפים של התקופה האחרונה.

קרולינה - הבלדה על איש החופש ובת גלים
אחרי שני להיטים בדמות "Happiness" ו-"אף אחד לא בא לי", קרולינה משחררת סינגל שלישי מתוך אלבום הבכורה שלה, שהוא גם אחד השירים הבולטים באלבום. הדואט עם אורי כינרות הוא טריפ קצר בזמן לשנות השבעים עם הגרוב, כלי נשיפה דומיננטים והרבה נשמה. בימים אלה נמצאת קרולינה בסיבוב הופעות ארצי. 

מאיה איזקוביץ' - אין לי מנוס
כבר כמה זמן שאנחנו מחפשים תירוץ להכיר לכם את מאיה איזקוביץ, זמרת- יוצרת בת 22, שבימים אלה משחררת את אלבום הבכורה שלה Safe & Sound. אביה של מאיה, פיטר, מייצר כלי נגינה אתניים מעץ ובגיל 15 היא כבר הקליטה איתו אלבום של מוזיקה אתנית הנקרא "שירת העץ". גם באלבום הבכורה שלה אביה משתתף בכמה מהשירים על מפוחית ונבל אירי. באלבום 11 שירים באנגלית ו-4 בעברית. הסינגל הכפול "אין לי מנוס" ו- "is it Alright" מבטיח הרבה ומקיים עוד יותר, כשאיזקוביץ' נשמעת לרגע כמו ג'וני מיטשל, ברגע אחר היא קצת מזכירה את רונית שחר, ובעיקר מראה הרבה כישרון ייחודי.

מאיה איזקוביץ - Is It Alright

  
 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
3. שילוב מושלם
02/03/2010 - 18:21
מאת ליזו
דנה ברגר איתי פרל אתם שילוב מושלם במוזיקה אוהבת מאוד את מה שאתם עושים תמשיכו...
2. לא שכחתם משהו?
26/02/2010 - 17:21
מאת ליעד
מה עם החדש של רוקפור? שיר מדהים
1. המייספיס של מאיה איזקוביץ
26/02/2010 - 13:53
מאת יובל
http://www.myspace.com/mayaiisacowitz
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.