ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


כל הארץ שירים
זהות יהודית, אהבת הארץ, וגם ילדי המהגרים מרכיבים את ספר השירים של יום העצמאות ה-62. בואו להאזין
מערכת שירונט 19/04/2010
 

טריפונס - לתפארת מדינת ישראל
הזמר הקפריסאי טריפונס אמנם לא נולד בישראל אבל מנהל רומן ארוך שנים עם המדינה והחליט להנציח זאת עכשיו בשיר "לתפארת מדינת ישראל" אותו כתב דודו ברק ללחן של יוני רועה. בימים אלה טריפונס מסיים את העבודה על אלבומו החדש שרואה אור לאחר כ- 35 שנים ובמקביל יוצא טריפונס לסיבוב הופעות ברחבי הארץ.
 

המסיח ורונית ראסטה - ארץ ישראל שלי
סינגל ראשון לראפר במסיח מתוך אלבום חדש שייצא בקרוב. המסיח, שהוא בעצם ליאור שולמן, לקח את שיר הילדים המוכר של דתיה בן דור ותפר לו גרסת ראפ-רוק, יחד עם רונית ראסטה הזכורה מהלהיט "הקיץ בא". השיר היה גם בפסקול הסרט "My Flag", סרט דוקומנטרי מבית היוצר של יגאל הכט, במאי יהודי קנדי מוערך, ששודר בשנה שעברה ברחבי ארה"ב וקנדה וזכה להצלחה מפתיעה.

פרוייקט אולסטאר - אני יהודי
"אני יהודי" הוא פרוייקט מיוחד פרויקט ייחודי שנולד מתוך צורך עמוק של קבוצת יהודים אמריקאיים לענות על השאלה מדוע השוני והרב גונייות בתוך ההגדרה "אני יהודי"  יוצרים קרע ושוני. ככל שהתעמקו בשאלה הבינו שחילוקי הדעות לא מבוססים על אינטלקטואל או דעות שונות אלא על רקע פנימי ורגשי והחליטו לבנות גשר מוזיקלי-רוחני שיחבר בין כולם. הראשון שנרתם לפרויקט היה קובי אוז ששכתב את המילים של לני סולומון, פישי הגדול ואקסום הוסיפו מילים משלהם ועל הלחן אחראי לני סלומון. המשתתפים בפרוייקט: קובי אוז, ירמי קפלן, גלעד ויטל, רועי לוי,ליאור אלמליח, חיים אוליאל, גדי אלטמן, לייזר לויד, אילן דרי, יהודה כ"ץ, לני סלומון, פישי הגדול, אקסום, זמרי "גלרון" כפר סבא.


אביעד גוטפריד - ישראל
"ישראל" הוא הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה של אביעד גוטפריד ומדבר על כל הדברים שהייתם מצפים מ"שיר עצמאות": אמונה, תקווה, ירושלים, אלוהים, צה"ל, ודגל כחול-לבן מאסיבי המתנופף מעל הכל.


אמנים שונים - הבית שלי הבית שלך
אמנם השיר הזה לא בדיוק מפאר את מדינויותה של מדינת ישראל, אבל מעיד יותר מכל על הרוח הישראלית. קבוצה גדולה של אמנים, פוליטיקאים ואנשי ציבור התגייסו למאבק למען הסדרת מעמדם של 1,200 הילדים שנולדו בישראל למהגרי העבודה. את מילות השיר כתב יובל אלבשן, על הלחן אחראי גיא מרוז ועברי לידר בעמדת המפיק.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
2. מצויין
01/10/2010 - 23:31
מאת ( :
שיהיה בהצלחה ענקית אתה זמר ומלחין מוכשר מאוד
1. שירונט שלום
23/04/2010 - 17:36
מאת אביעד ישיר
מהיכן קיבלתם את השיר שלי. אני מאוד מופתע ושמח לטובה. אביעד גוטפריד. מחבר השיר "ישראל".
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.